|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
En masse ubrugte keys (Steam, EADM, CD-keys)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hej,
Jeg sælger en masse ubrugte CD-keys.
EA Download Manager er et program fra Electronic Arts, hvor du kan registrere dine spil og bagefter downloade dem 100% lovligt. Du vil kunne bruge de almindelige nøgler til at spille multiplayer med (CoD: WaW osv), mens du vil kunne bruge Steam og EADM-nøgler til at downloade selve softwaren med også - lovligt. Jeg garanterer jer, at I ikke vil kunne få dem billigere andre troværdige steder. F.eks. The Sims 3 til 240kr, hvor det koster minimum 360kr andre steder på internettet. Skriv her i tråden eller e-mail mig på smileyman694@gmail.com hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at købe en nøgle. Mellemmanden vil være PayPal, så du behøver ikke at frygte for at jeg tager røven på dig, da PayPal er den mest troværdige og nemmeste betalingsservice på internettet, og du vil kunne kræve at få en refundering, hvis der opstår problemer, som jeg ikke kan hjælpe med. Den første fra dette forum, som køber en nøgle, modtager også en gratis Orange Box-nøgle med i købet. Kom frisk. ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Opdatering med faste priser!
Sidst redigeret af Taizun; 31-03-10 kl 22:32. Grund: Prisændring |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Man kan kalde ham en mellemmand. Eksempel: En person kunne godt tænke sig 60 dages World of Warcraft gametime. Personen bestiller det igennem Feynman, og Feynman bestiller det fra en sælger/producent/eller en tredje part, og sender det videre til køberen. Feynman har ikke varer liggende på et lager, som man ellers ville tro. Han får først varen når køberen har bestilt det.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne ik forestille mig at man går ind for at lave denne form for forretning, uden nogen form for profit. Ellers ville det jo være tåbeligt at gøre dette.
Har ikke personligt snakket med ham, om hvor meget han tjener, så den må du lige selv tage op med ham hvis du vil vide det ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:56.

Linear Mode