|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
[SOLGT] Xbox 360, Tilbehør og Spil til salg/bytte
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
EDIT1: Min Xbox 360 ligger bare og fylder nu. Har ikke brugt den i et par måneder, og vil egentligt bare af med den nu. Den første der siger at han gerne vil give 2200kr for den, får konsollen + alt andet jeg har af spil og tilbehør. Husk: Jeg betaler stadig fragt
![]() Nu er det først til mølle princippet, og ikke et spørgsmål om hvem der byder højst ![]() PS: Har man først sagt at man godt vil købe den, skal man stå ved sit ord. Det er uacceptabelt at stå væk fra sit ord, hvis man først har sagt at man godt vil købe. Dette skuffer mig, og det gør andre personer vrede, da de kunne have haft chancen for at købe den. Så siger du ja til at købe den, skal det ikke være et ''tøvende'' ja, men et SIKKERT ja ![]() Kontakt mig på mobil: (Fjernet), eller e-mail: (Fjernet), eller skriv i denne tråd. Citer:
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 21-03-12 kl 18:36. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Jeg havde nu forestillet mig at folk skulle byde på det.
Men hvis man køber det hele samlet, tror jeg ik jeg vil tage bud under 2000 seriøst. Kan få 1800 for det hele i EB Games, men det er jo også EB Games... De ripper jo én fuld kommen, og sælger det hele for dobbel pris, så ved at sælge det sådan her, tjener både jeg, og køberen på det ![]()
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
PS: Hvis nogen går rundt og tænker ''Hvorfor vil du bytte til en 60GB PS3, og ikke én 80 eller 160GB PS3?'' så er det fordi at 60GB versionen har en del ekstra funktioner, så som at den er bagudkompitabel(Kan spille PS1+PS2 spil), den har 4 USB-Porte, den har kort-læsere, understøtter bedre surround-sound lyd, osv. Disse funktioner har 80GB(PAL) samt 160GB versionen ikke. Der findes dog én 80GB version, med de nøjagtig samme funktioner, men denne kan kun fås i NTSC-format, hvilket er den amerikanske version af konsollen, og hvis jeg køber/bytter mig til den, kan jeg ikke spille nogen af de spil man kan købe her i Danmark, medmindre jeg får den chippet. Derfor vil jeg gerne have en 60GB PAL PS3 ![]() EDIT: Det er bare for ærgeligt at den er gået ud af produktion, så der er næsten ingen steder man kan få den mere, udover ved at bytte/købe en brugt.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Omkring 250kr, men kom med et bud hvis du havde andet i tankerne
![]()
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Her er nogle billeder af Xbox 360'en, Manualer, Spil og andet tilbehør
![]() PS: Flere billeder i næste indlæg ![]()
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Flere billeder
EDIT: Grunden til at spillet ''skate 2'' ikke er på nogen af billederne, er fordi en af mine venner låner den.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 23-04-09 kl 16:51. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:51.

【ツ】

Linear Mode