Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Markedspladsen > Køb, sælg og byt

Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler

[SOLGT] Xbox 360, Tilbehør og Spil til salg/bytte

Tråd låst

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 11-03-09, 16:01   #1 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard [SOLGT] Xbox 360, Tilbehør og Spil til salg/bytte

EDIT1: Min Xbox 360 ligger bare og fylder nu. Har ikke brugt den i et par måneder, og vil egentligt bare af med den nu. Den første der siger at han gerne vil give 2200kr for den, får konsollen + alt andet jeg har af spil og tilbehør. Husk: Jeg betaler stadig fragt

Nu er det først til mølle princippet, og ikke et spørgsmål om hvem der byder højst

PS: Har man først sagt at man godt vil købe den, skal man stå ved sit ord. Det er uacceptabelt at stå væk fra sit ord, hvis man først har sagt at man godt vil købe. Dette skuffer mig, og det gør andre personer vrede, da de kunne have haft chancen for at købe den.

Så siger du ja til at købe den, skal det ikke være et ''tøvende'' ja, men et SIKKERT ja

Kontakt mig på mobil: (Fjernet), eller e-mail: (Fjernet), eller skriv i denne tråd.

Citer:
Originalt skrevet af Taizun(Oprindelige Tekst)
Jeg har igennem noget tid besluttet mig for at skaffe mig af med min Xbox 360, samt spil og tilbehør dertil.
Grunden til dette, er fordi jeg ønsker at købe en PS3, for at opleve en anden konsol, og dets eksklusive titler.

Sælges:
Xbox 360 Premium med 20GB Harddisk, AV-Scart kabel, samt strømadapter, headset med mikrofon, alle manualer+garanti-folder, boxen Xbox 360'en var i, da den blev købt, samt Garanti indtil 7/18/2010 19:59:59.
Alt hvad der følger med til en sprit ny Xbox 360(Pr. 18. August 2008), er også med her.

2x Xbox 360 Controllere, hvor der til den ene er et opladeligt batteri, samt kabel til opladning. (Opladeligt batteri+kabel, købt her: Xbox 360 Play & Charge Kit White /X360 - CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film.)

7x Xbox 360 Spil-titler:
- Far Cry 2 /Casen er lidt beskadiget. CD'en har stort set ingen ridser. (Spillet er købt: 30. December, 2008)
- Grand Theft Auto 4(GTA4) /CD'en har en del ridser, dog intet der kan mærkes i spillet. (Spillet er købt: 5. August, 2008)
- Halo 3 /CD'en har nogle få ridser. (Spillet er købt: Ukendt dato, dog ikke mere end 7 måneder gammelt)
- Midnight Club: Los Angeles /CD'en har meget få ridser. (Spillet er købt: 30. December, 2008)
- Need For Speed: Undercover /CD'en har stort set ingen ridser. (Spillet er købt: Ukendt dato, dog ikke mere end 5 måneder gammelt)
- skate 2 /CD'en har stort set ingen ridser. (Spillet er købt: Ukendt dato, dog ikke mere end 4 måneder gammelt)
- Test Drive Unlimited /CD'en har en del ridser, dog intet der kan mærkes i spillet. (Spillet er købt: 5. August, 2008)

Lidt info:
Xbox 360'en er i fin stand, ingen ridser, hakker, eller andre skader på den. Hardware har der teoretisk set aldrig været problemer med(Har haft en ''Red Ring of Death'' én gang, men dette skete muligvis ved en fejltagelse, pga. et løst stik. Jeg genstartede blot Xbox 360'en, og så var problemet løst).
Alle kabler der medfølger, er intakte.
De 2 Controllere der medfølger, er i fin stand, dog er de lidt beskidte på nogle af knapperne, efter lang tids brug.
Det opladelige batteri+oplader kabel der medfølger til den ene Controller, er købt i CoolShop, og denne er også i fin stand. Batteriet har en lang levetid i forhold til standard batterier, og det er meget nemt at oplade det. Batteriet har ikke været meget i brug den sidste måned, da jeg ikke har brugt Xbox 360'en så meget.
Alle spil virker, og jeg har aldrig oplevet nogle problemer med nogen af dem.

Nogle af spillene har jeg stadig kvitteringen på. Xbox 360'en har jeg ved en fejl mistet kvitteringen på. Xbox 360'en er købt i Blockbuster Esbjerg, Strandbygade 53, d. 18. August, 2008.

Køber du Xbox 360'en + Alt andet jeg har liggende til den(Spil, Tilbehør, osv), vil jeg gerne betale fragt.

Køber du derimod noget for sig selv, skal du selv betale for fragt.

EDIT: Skulle nogen sidde inde med en 60GB Playstation 3, vil jeg meget gerne bytte. Her vil jeg gerne betale for fragt af både PS3 samt Xbox 360, samt give lidt ekstra penge ved siden af.
Bemærk: Vil kun bytte hvis det er en 60GB PAL Playstation 3(PAL= Europæisk udgave).

Derudover vil jeg minde jer om, at jeg ikke kun forsøger at sælge den herinde, men også andre steder, så gør et kup imens du kan

Ønsker du at komme i kontakt med mig, kan du sende mig en e-mail eller tilføje mig på: (E-mail fjernet).

Jeg vil løbende opdatere dette indlæg, med info omkring hvor vidt noget er blevet solgt

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."

Sidst redigeret af Taizun; 21-03-12 kl 18:36.
Taizun er offline  
Gammel 11-03-09, 19:27   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Det virker sku fristende nok Kunne selv overveje at købe den og skal da lige tænke lidt over det..
Syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen samlet pris?

SnydAdmin er offline  
Gammel 11-03-09, 19:46   #3 (permalink)
Silent Shadow Ninja

ShadowHMF's Avatar

Vundne Tuneringer: 1

ShadowHMF har en gylden aura om sigShadowHMF har en gylden aura om sig
Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42
Level up: 10% Level up: 10% Level up: 10%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Hmm, jeg har selv været på jagt efter en Xbox i noget tid nu, men tjah... Vi kunne vel også høre en pris på dette?...

ShadowHMF er offline  
Gammel 11-03-09, 20:13   #4 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Jeg havde nu forestillet mig at folk skulle byde på det.
Men hvis man køber det hele samlet, tror jeg ik jeg vil tage bud under 2000 seriøst. Kan få 1800 for det hele i EB Games, men det er jo også EB Games... De ripper jo én fuld kommen, og sælger det hele for dobbel pris, så ved at sælge det sådan her, tjener både jeg, og køberen på det

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline  
Gammel 11-03-09, 21:47   #5 (permalink)
Silent Shadow Ninja

ShadowHMF's Avatar

Vundne Tuneringer: 1

ShadowHMF har en gylden aura om sigShadowHMF har en gylden aura om sig
Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42
Level up: 10% Level up: 10% Level up: 10%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Taizun Se Indlæg
Jeg havde nu forestillet mig at folk skulle byde på det.
Men hvis man køber det hele samlet, tror jeg ik jeg vil tage bud under 2000 seriøst. Kan få 1800 for det hele i EB Games, men det er jo også EB Games... De ripper jo én fuld kommen, og sælger det hele for dobbel pris, så ved at sælge det sådan her, tjener både jeg, og køberen på det
Det lyder meget rimeligt at du vil have over 2k for det hele da det ikke kun er en Xbox men også en del spil og efter hvad jeg kan se så koster de spil du har mindst 300kr... Jeg vil lige overveje det lidt og sige til dig hvis jeg er interesseret, vil nok også komme med et ordentligt bud baseret på hvad tingene koster lige i øjeblikket

ShadowHMF er offline  
Gammel 11-03-09, 22:06   #6 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af ShadowHMF Se Indlæg
Det lyder meget rimeligt at du vil have over 2k for det hele da det ikke kun er en Xbox men også en del spil og efter hvad jeg kan se så koster de spil du har mindst 300kr... Jeg vil lige overveje det lidt og sige til dig hvis jeg er interesseret, vil nok også komme med et ordentligt bud baseret på hvad tingene koster lige i øjeblikket
Det haster ik helt vildt. Der er endnu ikke nogen der har fastlagt et bud... Min onkel sagde at han måske ville give 2500kr, men han skal lige tænke lidt over det.

PS: Hvis nogen går rundt og tænker ''Hvorfor vil du bytte til en 60GB PS3, og ikke én 80 eller 160GB PS3?'' så er det fordi at 60GB versionen har en del ekstra funktioner, så som at den er bagudkompitabel(Kan spille PS1+PS2 spil), den har 4 USB-Porte, den har kort-læsere, understøtter bedre surround-sound lyd, osv. Disse funktioner har 80GB(PAL) samt 160GB versionen ikke. Der findes dog én 80GB version, med de nøjagtig samme funktioner, men denne kan kun fås i NTSC-format, hvilket er den amerikanske version af konsollen, og hvis jeg køber/bytter mig til den, kan jeg ikke spille nogen af de spil man kan købe her i Danmark, medmindre jeg får den chippet.

Derfor vil jeg gerne have en 60GB PAL PS3
EDIT: Det er bare for ærgeligt at den er gået ud af produktion, så der er næsten ingen steder man kan få den mere, udover ved at bytte/købe en brugt.

Snyd.dk Moderator

Taizun er offline  
Gammel 16-04-09, 12:37   #7 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Apr 2009
mann123 har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 859, Level: 15 Points: 859, Level: 15 Points: 859, Level: 15
Level up: 59% Level up: 59% Level up: 59%
Standard

hvor meget sælger du midnight club til...
mann123 er offline  
Gammel 16-04-09, 17:32   #8 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af mann123 Se Indlæg
hvor meget sælger du midnight club til...
Omkring 250kr, men kom med et bud hvis du havde andet i tankerne

Snyd.dk Moderator

Taizun er offline  
Gammel 23-04-09, 16:40   #9 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Her er nogle billeder af Xbox 360'en, Manualer, Spil og andet tilbehør

PS: Flere billeder i næste indlæg
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg Alt samlet.jpg‎ (95.9 KB, 19 visninger)
Filtype: jpg Spil+Tilbehoer.jpg‎ (96.4 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg Spil+Kvittering.jpg‎ (92.9 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg Spil+Kvittering2.jpg‎ (92.1 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg Spil+Kvittering3.jpg‎ (92.7 KB, 15 visninger)

Snyd.dk Moderator

Taizun er offline  
Gammel 23-04-09, 16:47   #10 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Flere billeder

EDIT: Grunden til at spillet ''skate 2'' ikke er på nogen af billederne, er fordi en af mine venner låner den.
Vedhæftede billeder
Filtype: jpg Spil.jpg‎ (94.8 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg AV-Scart+Strømadapter.jpg‎ (97.0 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg Opladeligt batteri+kabel.jpg‎ (99.5 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg Batteri&Kabel+Kvittering.jpg‎ (94.8 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg Manualer+Foldere+Osv.jpg‎ (96.0 KB, 15 visninger)

Snyd.dk Moderator

Sidst redigeret af Taizun; 23-04-09 kl 16:51.
Taizun er offline  
Tråd låst

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:51.