|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] koder til guitar hero aerosmith ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I hovedmenuen gå ind i options, cheats og vælg enter new cheat. Indtast dernæst følgende snydekoder:
Tryk RY, GR, GR, RY, RY, GR, RY, RY, GR, GR, RY, RY, GR, RY, RB - lås op for alle sange Tryk grøn + rød, blå, grøn + rød, grøn + gul, blå, grøn + gul, rød + gul, orange, rød + gul, grøn + gul, gul, Grøn + gul - ingen fejl Tryk rød + gul, grøn + rød, [rød + gul] to gange, [rød + blå] fem gange, [gul + blå] to gange, gul + orange - Luftguitar YO, YO, YO, YO, YO, RY, RY, RY, RY, RB, RB, RB, RB, RB, YB, YO, YO - hyper hastighed RY, RB, RB, RY, RY, YB, YB, YB, RB, RY, RB, RB, RY, RY, YB, YB, YB, RB - præcis-mode GR, GR, RO, RB, GR, GR, RO, RB - præstations-mode G, R, G, Y, G, B, G, O, G, B, G, Y, G, R, G, GR, RY, GR, YB, GR, BO, GR, YB, GR, RY, GR, GY - store ædelstene Jeg skal ikke kunne garantere for, om koderne virker .Sidst redigeret af † Daniel †; 16-02-09 kl 13:10. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg vil gætte på YO står for Yellow. men RB? den er sgu lidt underlig
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som sagt så ejer jeg ikke spillet. Mit gæt ville være, at det var knapper på guitaren - men det var det jo åbenlyst ikke. Jeg skrev blot koderne af og oversætte deres mini beskrivelse til dansk.
Men måske det som dark fortæller. Sidst redigeret af † Daniel †; 20-02-09 kl 20:55. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:41.

.

【ツ】
Linear Mode