|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Fifa 2009 - ps3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Hejsa...
Mangler koder til fifa 09.-til playstation 3 Er der nogle der kan hjælpe????? Prøv næste gang at lave en bedre overskrift end hjælp.... - Huma Sidst redigeret af Huma; 02-02-09 kl 15:59. Grund: ændring af overskrift |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har aldrig hørt om koder til et sport spil
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Scorer altid på frispark
Indtast hurtigt følgende kombination, før du misser målet ved et frispark for at sikre dig et mål: R2, R2, R2, R1, R2, L1, trekant, O, X. Det var det eneste jeg kunne finde . |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Mar 2009
![]()
|
jeg har et par tricks for eksempel
hvis du gerne vil ha de 2 mest populære spillere i den russiske liga (som jeg syntes er arshavin og vagner love) skal du gå hen til hvor man skifter landshold opstilling og sæt dem af den russiske og den brazillianske så næste gang du laver et nyt manager mode så er de der på free agent der er flere på vej ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:30.

og WII
Linear Mode