|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Pet Society - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
jeg har prøvet. og jeg fik 40.000 coins. men da jeg så ville købe noget, frøs min bærbar, så jeg måtte lukke siden ned. Og da jeg så gik ind til min pet, havde jeg ikke de 40.000 mere...
|
|||||||||||
|
|
| Skulderklap til miljababe af: | siffer (26-04-10) |
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Hej (:
Hvad nu hvis man har *e, og gjort lige som på videoen, men så når den er færdig med *, står der ingen ting, ude i siden ;s Så kan ikke rigtig få det til at virke. Sidst redigeret af † Daniel †; 21-01-09 kl 20:11. |
|||||||||||
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vis spillet er et online spil du finder på internettet er det ikke lovligt at bruge snyd.. vis du bruger det risikerer du at blive banlyst fra spillet
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
| Tags |
| pet society |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:07.

Linear Mode