|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Ben 10 - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Hej
Min søn på 7 har fået et Ben 10 ps2 spil og han kan ikke komme videre. Han er kommet til et punkt, hvor man skal have 3 genstande til at lyse, før brændestakken løftes op og han kan komme videre. Der er modvind og han har svært ved at finde ud af, hvordan han skal komme videre... Det er vist i bane 4. Er der nogle der kan hjælpe?? Med venlig hilsen Susanne Sidst redigeret af Huma; 05-02-09 kl 10:04. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug inde i spillet snydemenuen, og indsæt kodenøgleord for den givne kode:
Sorte helte - Cannonbolt, Cannonbolt, Fourarms,Heatblast DNA kræfter - Wildvine, Fourarms, Heatblast, Cannonbolt Udødelighed - XLR8 ,Heatblast, Wildvine, Fourarms Master kontrol - Cannonbolt, Heatblast,Wildvine,Fourarms Lås op for aliens former - Wildvine,Fourarms,Heatblast,Wildvine Lås op for alle Combos - Cannonblot, Heatblast, Fourarms, Heatblast Lås op for alle steder på kortet - Heatblast, XLR8, XLR8, Cannonbolt Det kan jo være det hjælper? Jeg ved desværre ikke hvor denne 'snydemenu' befinder sig. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:07.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode