|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
scooby-doo Unmasked
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Kender nogen nogle gode løsninger ved spil Scooby-doo Unmasked når jeg er gået helt i stå! Er gået i stå....Har tre dragter og leder på fabrikken for, at finde tre spor....Jeg kan ikke komme videre. Fik en mail forleden om mit problem og der blev sagt, at jeg skulle spørge eksperterne......og er det ikke jer?
Knus og håber meget på, at komme videre for ellers er det da lidt sygt!! |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej lisemathias,
Ja det var mig der mailede med dig og henviste dig til eksperterne herinde Håber du får noget hjælp til dit problem. (Nævn gerne lige hvilken konsol det er til - kan se spillet fåes til 5 forskellige konsoller)Jeg kender desværre ikke spillet
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du sige noget mere om hvor du er i spillet?
Jeg er ret sikker på at hjælpen kan findes her i denne tekst: GameFAQs: Scooby-Doo! Unmasked (PS2) FAQ/Walkthrough by MysticWeirdo Hvis du evt. kan sige mere om i hvilken bane du specifikt er i? - Chinatown - Theme Park - Museum - Monstrous Fright and Magic Eneste fabrik jeg lige ser er "Cookie Factory" I Chinatown, men det er kun 2 spor der skal findes
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:06.

Håber du får noget hjælp til dit problem. (Nævn gerne lige hvilken konsol det er til - kan se spillet fåes til 5 forskellige konsoller)
【ツ】
Linear Mode