|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
hej er helt vild med gta 4 og lignende til ps3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
hej alle sammen Grand theft auto IV til ps3 er som et liv uden grænser det er et spil der kræver en klog spiller der skal både læses engelsk og tænkes.
spillet handler om en person som du styrer har et mål, at få respekt fra alle. men det er et svært spil hvis man ikke snyder, det der er træls er at man ikke kan pimpe sin bil. en af mine venner er en spille-nørd han har klaret hele spillet jeg prøver at finde de ting som han har. ps. hvis nogen er jer har en koder eller kender et sted hvor der er fede biler så skriv til mig. ![]() ![]() ![]() Flyttet til Jeg søger en snydekode - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 05-01-09 kl 13:29. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoder Grand Theft Auto IV (GTA 4) - PS3 - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
Kig venligst her før du poster ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
der skulle bare være en side hvor alle koderne var feks. alle bilkoderne og alle secrets og lignende.
jeg er bare ikke sikker på at dem der ligger snydekoderne på nettet ikke ligger dem alle ps. dem der ligger snydekoderne er ikke jer men de der er på sider hvor det kun er dem der ejer siden der ligger dem på. Jokern |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Og ja, alle koderne er der ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:05.

Linear Mode