|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
snydekoder til Pirates of the Caribbean: At Worlds End nintendo wii
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
jeg mangler hjælp til at komme vidrer i spillet Pirates of the Caribbean: At Worlds End jeg kan bare ikke komme viderer og håber så inderligt der sidder nogen bag en anden skærm som måske lige har en kode eller to så jeg kan komme viderer
kram Diana |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kun kunne finde unlockables til spillet. Pga. tidspres får du dem lige på engelsk:
Unlockable Swords Complete the task that corresponds with the following swords. Unlockable - How to Unlock Legend Sword - Beat the hit-combo sub-mission in Maelstrom. Dutchman Sword - Beat "Pearl vs. Dutchman." Norrington Sword - Beat Isla Cruces. Bone Sword - Beat Davy Jone's Locker. Gun Sword - Beat Sea Battle. Pirate King's Sword - Beat Shipwreck City. Davy Jone's Sword - Beat Maelstrom. Ghost Sword - Beat the hit-combo sub-mission in Isla Cruces.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:59.

【ツ】
Linear Mode