|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
dragonball z budokai 3 - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Broly, Goku (SS4), Gogeta, Gogeta (SS4), and Omega Shenron(With Goku): Før du søger for vegeta når du skal Vegito Fusion i Buu saga, se efter Hercule han ret i nærheden af, hvor Buu absorberes Gohan, derefter lidt sydvest af den røde prik bør du finde Tien, han er bevidstløs, så lige syd for ham kan du finde Supreme Kai. Han vil sige, at han føler et større kraft efter Majin Buu. Gå Fuse og kæmp mod Buu. Under den sidste kamp i stedet for at bekæmpe Kid Buu, vil sige at gå finde større magt og besejre den. slå Broly få hans kapsel. Efter Goten og trunk vil udfordre dig til en Fusionsernes kamp på verden turnering arena som Gotenks Vs. Gogeta. Stedet for at bekæmpe ham, skal du kigge efter ??? til nordøst af verden turnering på en af de små øer. Der skulle du få Goku's SS4 kapsel. Herfra hovedet til West by i nærheden af broen. Tal med Bulma om Dragon radar. Efter det, tag til verden turneringen og vind over Gotenks. Efter du har besejret ham får du Gogeta's Capsule og Omega Shenron vil dukke op. gå hen til Central City. Der vil du fusionere med SS4 vegeta og få SS4 Gogeta kapsel. vind over Omega som SS4 Gogeta at få hans kapsel. Du har lige fået 5 af de hårdest unlockables i spillet på din anden gang igennem med Goku. gad ikke lave dem allesammen men skal nok gøre det på et eller andet tidspunkt
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
jeg søger snydekoderne til de hemmelige mænd king poccolo, angel warrior goku og long haried trunks til dragonball z budokai 3 til ps2
![]() Flyttet til din første tråd, en tråd er rigeligt - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 02-01-09 kl 21:25. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej... hvis du har din discette (boxen til dit spil) med Dbz budokai 3 Manualen kan du se på side 17? tror jeg nederst at der er 3 hemmelige character's -long haired trunks-Angel warrior goku-King piccolo.
men man skal have kode til det og de kommer lige her!Gå ind i Dragon Arena, ind i P1 vs com, velg din Character, og når du kan vælge din modstander skal du trykke på ,L1, og derefter start! Koder lige under her!_________ Husk at skelne mellem store og små bogstaver ![]() Angel Warrior Goku - JaanaM inna-! Shinda raMata Aouna- ! Long Haired Trunk's- DoumoS umimas enOmat aseshi mashit a King Piccolo - Gahaha Saikou da!!!- Saikou nokibu nda!!! Nå håber at de virker så Hav' en go' Da' og Glædelig jul og Godt Nytår eller lad være
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
| Skulderklap til Blackjack af: | † Daniel † (20-12-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:58.

Linear Mode