|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] Broken Sword 3 og 4
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Er der mon nogle herinde som ved, hvor jeg kan finde en walk throught til disse 2 spil.Skal være på dansk, da det er til en af mine venner som ik er så go til engelsk.
Han har desværre en indlæring fejl, som gør at han gir for let op hvis der er noget som han ik er så go til.Derfor skal det være på dansk. Kender du/i til nogle spil steder, hvor man kan få hjlæp til at finde dem på dansk?? |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Capone,
Tror det vil være svært at finde en dansk walkthrough til spillet. Dog er der muligheder i online translation. Fx. er der en walkthrough på engelsk til Broken Sword her: Secrets of the Ark: A Broken Sword Game FAQs - Secrets of the Ark: A Broken Sword Game Walkthroughs Og man kan så oversætte det online til: http://www.snyd.dk/Snydekodetekster/brokensword4.txt vha. Google Oversæt Kunne være en mulighed for din kammarat.. (Oversættelserne er meget langt fra perfekt, men kan dog hjælpe meget alligevel)
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:15.

【ツ】
Linear Mode