|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
007 Quauntum of Solace/ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har kigget lidt rundt omkring på nettet, og har desværre ikke kunne finde nogen koder som er frit tilgængelige til spillet.
Jeg fandt dog ud af at der faktisk findes koder til spillet, men før man kan benytte disse, skal man eje dette produkt: Amazon.com: Playstation 2 Codebreaker Cheat: Video Games Og det er jo ikke et helt billigt produkt, især ikke hvis det kun er til ét spil man vil bruge det. Hvis du mangler en anden form for hjælp omkring dette spil, vil jeg forsøge at gøre mig tilgængelig, men da jeg ikke selv ejer spillet kan jeg ikke garantere at det information jeg videregiver er 100% pålideligt. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Amazon eller eBay kan være dyre fra tid til anden, dog er mange produkter rimelig billige der, hvis man leder godt nok, og har tålmodighed til det ![]() Og tak, og i lige måde da ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:51.

Linear Mode