Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Snydekoder > Jeg søger en snydekode
Bekendtgørelser

Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her.
Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til.

Advarsel til Xbox 360 Brugere(Omkring Snydekoder)

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 24-12-08, 16:11   #1 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard Advarsel til Xbox 360 Brugere(Omkring Snydekoder)

I visse spil på Xbox 360 vil det ikke være muligt at få Achievements og dets points når man først har brugt en kode(Eller en bestemt kode).
Et eksempel er:
I GTA4 er der omkring 20 koder. Næsten hver kode har en bestemt achievement tilknyttet til sig. Det vil sige, hvis du taster en bestemt kode, bliver 1-2 bestemte achievements umulige at få.

Man kan dog lade være med at gemme sit spil, for senere at kunne opnå visse achievements der normalt ikke ville have været tilgængelige.

Grunden til at jeg skriver det i denne sektion, er fordi at jeg lige fandt det som det mest oplagte sted, da det er her de fleste snydekoder bliver sat ind.

Derfor, vær varsom med at bruge snydekoder på Xbox 360 hvis du er interesseret i at få achievement points ud af spillene.

Sidst redigeret af Taizun; 24-12-08 kl 16:23.
Taizun er online nu   Citer
Skulderklap til Taizun af:
grinder21 (04-04-10)
Gammel 24-12-08, 16:16   #2 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Sådan er det vist også på PS3. Hvis bare man ikke gemmer spillet, vil de disse Achievements stadig være tilgængelige.
Gammel 24-12-08, 16:20   #3 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Ups. Ja, det glemte jeg at nævne Redigerer det lige ind i det.
Tak Daniel
Gammel 24-12-08, 16:22   #4 (permalink)
Moderator & Skribent

Huma's Avatar

7 Highscores
Vundne Tuneringer: 27

Sted: Holstebro
Alder: 22
Huma har en gylden aura om sigHuma har en gylden aura om sigHuma har en gylden aura om sig
Standard

Har gjort den til opslag, dette er en vigtig information samt den så heller ikke forsvinder i mængden.

Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon!
Huma er offline   Citer
Gammel 24-12-08, 16:31   #5 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70
Level up: 12% Level up: 12% Level up: 12%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
Standard

tja... jeg har ingen af delene men alligevel nyttigt.

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 16-01-09, 14:26   #6 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

hva skal man bruge disse achievements til?

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er online nu   Citer
Gammel 16-01-09, 15:26   #7 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SOYAman Se Indlæg
hva skal man bruge disse achievements til?
Til at blære sig med. Forestil dig at det er en slags pokal du vinder .
Gammel 16-01-09, 17:44   #8 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

uhm..
den sidste pokal jeg fik smed jeg ud og jeg vil helst ikke smide min xbox ud ^^
desuden er der jo ikke nogen der kan se ens achievements medmindre man finder nogen ude på gaden. men det gør man ik for det lyder dumt
"yo mand. ska du lige hjem til fars maskine og se alle mine top-nice achievements jeg har grinded gennem årene?"

eller

(gammel mands stemme) "jeg har siddet og spillet på sådan en tingest lige siden jeg var barn! vi havde ikke sådan nogle avacaneret spille maskiner da jeg var ung.. *host host* jeg har spillet hele livet på min maskine og har fået alle achievements. vil du se?"

giver mig gåsehud O.o

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er online nu   Citer
Gammel 16-01-09, 18:02   #9 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
uhm..
desuden er der jo ikke nogen der kan se ens achievements medmindre man finder nogen ude på gaden. men det gør man ik for det lyder dumt
"yo mand. ska du lige hjem til fars maskine og se alle mine top-nice achievements jeg har grinded gennem årene?"

eller

(gammel mands stemme) "jeg har siddet og spillet på sådan en tingest lige siden jeg var barn! vi havde ikke sådan nogle avacaneret spille maskiner da jeg var ung.. *host host* jeg har spillet hele livet på min maskine og har fået alle achievements. vil du se?"

giver mig gåsehud O.o
Mærkelig tankegang..
Men achievements gemmes altså online hvor andre kan se hvilke spil du har spillet og hvor mange achievements du har opnået i forskellige spil.

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 16-01-09, 20:37   #10 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Citer:
uhm..

eller

giver mig gåsehud O.o
Der tager du helt fejl knægt.
Alle kan se ens achievements. Personligt har jeg en halv stor(efter min mening) gruppe venner på min Xbox Live konto som alle kan se mine achievements, samt alle dem jeg spiller med/har spillet med, kan se dem. Derudover kan alle mine venners venner også se mine achievements, samt hvis man søger efter mit Xbox Live brugernavn inde på Xbox.com | Xbox.com Home kan man også se mine achievements. Så alle kan se mine achievements, hvilket er stik modsat af hvad du lige sagde. Det jo ik ligefrem fordi jeg går og siger til mine kollegaer på jobbet at jeg har en hel masse achievements. Det er jo en Cyber Pokal i en anden forstand, og den er som sagt til for at man kan blære sig med den, eller for at man kan danne et overblik over hvad man har opnået i et bestemt spil, nøjagtig ligesom virkelighedens pokaler/diplomer i sport og andet.

Og det der eksempel du gav os, med den der ''gammel-mands stemme'' var da godt nok langt ude hvis du spørger mig. Du tror da ikke selv folk opfører sig sådan? Måske nogen, men langtfra i den forstand.

Lige lidt Off-Topic til dig SOYAman:
Ikke for at virke alt for offensiv imod dig eller noget, men her på det sidste synes jeg godt nok dine indlæg har virket ret negative eller ''ligegyldige''. Det skaber et lidt forkert image om steder her. Selvfølgelig er der altid stemning for debatter, osv. på et forum, og jeg tør selvfølgelig ikke sige om det er det du prøver at få ud af dine indlæg/emner for tiden.
Jeg beordrer dig ikke til at rette op på noget, jeg gør dig blot opmærksom på hvordan jeg har set din sidste tids aktivitet her på forummet, og håber da at du vil tage det konstruktivt til dig.
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:37.