|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Vedr Gta 4 og snydekoder
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg kan sku ikke rigtig finde ud af og indtaste snydekoder til GTA 4 på min PS 3. Jeg kan godt via den der mobiltelefon komme ind i 4 menuer, såsom karakterskift og diverse
MEN - hvor dælen skal jeg taste koderne for at snyde en bætte smule.. Er jeg ude i og skal anskaffe et tastatur eller er jeg bare sat af ?? Håber på snarlig hjælp da min søn er ved at splitte huset ad.. Smiler Go jul |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal trykke på pil op 2 gange, så du får displayed og tasterne frem
. Du kan derefter navigere rundt på tasterne og trykke koderne ind. Du skal have gennemført den første eller anden mission, før ud får fuld adgang til telefonen.Go' jul til jer begge. Sidst redigeret af † Daniel †; 23-12-08 kl 17:14. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:32.

. Du kan derefter navigere rundt på tasterne og trykke koderne ind. Du skal have gennemført den første eller anden mission, før ud får fuld adgang til telefonen.
Linear Mode