|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] snyd til highscore
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan højst sansynligt bruge cheat engine til at påvirke scoren i flash, men som Daniel siger er det imod deres retningslinier (vil jeg da tro) og derfor ulovligt - du risikerer at blive smidt ud, og det er generelt uærligt at snyde andre mennesker.
Snyder du i et solo spil, snyder du kun dig selv og ingen skade er sket
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
bob bob bob...
så tror man at man er go' til noget men måske ik alligevel ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Der findes et ton af editorer man kan bruge til at ændre værdierne i et flash spil, såvel som en Highscore placering. Jeg har personligt brugt det engang
Men nu ved jeg ikke hvad Snyd.dk's politik er inde for sådanne programmer(Det er jo en form for hacking da det kræver et 3. parts program til at gøre arbejdet). Men hvis alt er iorden, kan jeg sagtens give dig en meget brugervenlig editor ![]() |
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, hacking er ulovligt og/eller alt andet der kan vise sig, at være medhjælpende til online-snyd. Vi opfordrer ikke folk til, at bryde loven.
Jeg låser her, inden det går for vidt. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:30.

.
【ツ】

Linear Mode