|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
mangler koder til age of empires III
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Har lagt lidt koder til AoE III ind på siden. Så må du se om der er noget nyt du kan bruge: Age of Empires III - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks - Snyd.dk
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 14-04-09 kl 01:26. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ikke helt enig da der er fx. programmer som gør at man kan gøre det.
man kan kalde det at man hacker den (men heller ikke 100%) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er nu snyd til mange online spil, men checkede slet ikke hvilke spil der blev nævnt da en forespørgsel på 3 ekstra snydekoder var mere end jeg lige gad at lede efter
![]() men til forskel fra almindelig spil, bliver man jo oftest banned hvis man fanges i misbrug i online spil (server baseret) - det er dog ikke umuligt ^^ Og må hellere nævne at jeg ikke opfordre til snyd i online games da det går ud over andre. Hvad folk gør i deres singleplayer spil er op til dem selv. Så snyd.dk vil generelt henvende sig til almindelige spil.. Online spil kan der dog stadig være mange tips og tricks som kan udvekles, men som ikke er direkte snyd eller imod spillenes regler.
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Lad os tage Runescape fx der er server baset... For at kunne snyde i det spil skal du have adgang til serveren hvor alt data bliver gemt og hvis du bruger en af de programmer som Cheat Engine vil det ikke komme til at virke da det ikke går ind og ændrer på den data inde i serveren... Det kan godt virke til flash spil etc. men ikke til Runescape. Hvorfra jeg ved det? Jeg har i sin tid selv prøvet det... Og ja B2T |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Auto Typer And Auto Clicker - Free software downloads and reviews - CNET Download.com Det ændrer da ikke på serveren, den trykker bare automatisk, f.eks når du kæmper??. Aner ikke noget om runescape, men det er muligt, netop fordi det er browser baseret. For øvrigt hedder det en hacker fordi det netop går ind på databasen og ændrer på diverse ting og sager. Som Source Engine's Valve Protect. Den virker som en effektiv firewall på serveren, for at forhindre noglen i bryde ind. Sidst redigeret af Timelime; 10-06-08 kl 12:52. |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| age of empires 3, aoe iii |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:25.

【ツ】

Linear Mode