|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
mangler koder til age of empires III
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Ikariam er et browser spil over nettet lige som OGame & BiteFight & nogen flere du kan sætte tiden frem på din computer og *bum* du har det dine miner har prodoseret i så langtid ... hvis du opdatere eller lignene så forsvindet det .... der er ikke koder til ikariam det er også ulovligt ! edit: jeg var den 2 der startede i spillet men gad ikke meredet kom på ogame board ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
vis du mener pc så her (tror heller ikke det spil findes til andre consoller). Jeg har et spøgesmål er cheat engine ulovligt for det kan jo kun snyde i singelplayer spil og det redigere kun på det der står ikke altid selve koden.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 15-11-09 kl 11:26. Grund: lundahl |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Der fandt jeg nogle værdier der angiveligt skulle være min totale sum af penge jeg har(På den server jeg spiller på. Det er en RP server, for dem der kender til det), og derved ændrede jeg værdien til et højere tal, og fik mange millioner. Jeg er godt nok en admin på denne server, så det var blot for at teste det, og derefter se efter mulige løsninger på problemet, så andre ikke udnyttede dette. Kunne forestille mig at det er ulovligt at bruge Cheat Engine i visse sammenhæng, men det er ikke ulovligt at bruge det, så længe det ikke har noget med multiplayer-spil at gøre.
|
|
![]() |
| Tags |
| age of empires 3, aoe iii |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:24.

Linear Mode