|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Counter-Strike: Source - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Hej allesammen jeg søger snydekoder til Counter strike source håber i har nogle hilsen Visu07
Flyttet til Jeg søger en snydekode - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 12-11-08 kl 15:53. |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er allerede massevis af kommandoer på forsiden (der er ikke som så tilgængelige "koder" til spillet).
Snydekoder Counter-Strike - PC - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks På ovenstående link står også, hvordan du aktiverer konsollen, så du dernæst kan indtaste kommandoerne . Kommandoerne virker desuden ikke i multiplayer, da sv_cheats 1 skal være på - og det er kun de færreste serverhosts der går med til det .Sidst redigeret af † Daniel †; 12-11-08 kl 15:20. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Alt står beskrevet her - sort på hvidt - punkt efter punkt Snydekoder Counter-Strike - PC - Koder, Cheats, Walkthroughs, Tips & Tricks
. Kig under Hvordan aktiverer jeg konsollen? (mini tutorial).Det er skam ingen forbrydelse at åbne øjnene, mester !Skriv endelig, hvis du støder på problemer. Sidst redigeret af † Daniel †; 12-11-08 kl 15:30. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Uden for konsollen kan du ikke rigtig for koder til CS:S med mindre du bruger konsol eller er admin paa en server... Hacks til gengaeld kan man altid faa og de fleste virker ret fint som Speedhack etc, men (yup det men hader jeg ogsaa nogen gange) er de ulovlige... Hvorfor spoerger du helt sikkert? Nemt nok, det er et multiplayer spil og det er meningen at man ikke skal snyde til det, i saer hvis du er den eneste der goer det... De andre vil ikke kunne faa noget ud af spillet og det ville ikke vaere saerlig godt ville det?... Det ville vaere ret nedern hvis du konstant tabte, blev draebt eller ikke var i stand til at draebe en anden fordi han/hun konstant snyder.... Steam/Valve giver heller ikke nogen chancer hvis de finder dig benytte hacks og vil hoejst sandsyneligt banne dig fra spillet, det vil vaere ret skidt siden du har betalt for det... Orv, ja gik lidt off-topic kunne ikke lade vaer... Men spil med bots og benyt dig af Konsol koderne... Benyt dig af linket Daniel gav ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Citer:
ja men hvor skal jeg skrive sv_cheats 1 ??". Jeg tror bare, at du missede det. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg tænke på om i ville skrive hvilke sv_ koder der er fx.
sv_gravity (tal) den sætter tyndekraften på så du kan flyve og hoppe højt. osv. Og jeg snakker om allesammen. ikke kun den. For jeg mener også der findes andre koder end sv_ mener man kan skrive andre ting end sv_ (altså fx. he_
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:16.

.
!

Linear Mode