|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Fallout 3 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da der efter mine søgnings-resultater ikke findes snydekoder til hverken X360 eller PS3- versionen, går jeg ud fra, at det er til PC - skriv det lige en anden gang
.help - Liste med kommandoer. removefromallfactions - Fjern fraktion fra spiller. addtagskills # - Tilføj indikeret antal af Tag Skill Points. getXPfornextlevel - Stig et niveau. settagskills # - Bestem antal af Tag Skill Points. setpccanusepowerarmor [0 or 1] - Slå Power Armor til. GetQuestCompleted - Gennemfør nuværende opgave. rewardKarma # - Tilføj indikeret antal a Karma Points. setspecialpoints # - Bestem Special Points. addspecialpoints # - Tilføj indikeret antal af Special Points. modpcs # - Tilføj indikeret antal af points til dine færdigheder. modpca # - Tilføj indikeret antal af points til dine S.P.E.C.I.A.L. stats. player.setlevel # - Bestem din spillers niveau. player.additem 000000F # - Få indikeret antal af caps. tcl - Flyv. tmm1 - Få adgang til alle steder på kortet. tdt - Slå debug display til. tlv - Slå leaves til. tgm - Udødelighed De fleste af koderne er testet. Herligt spil i øvrigt! Sidst redigeret af † Daniel †; 03-11-08 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hurtig google søgning ved ikke hvor god den er
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak kan nok godt bruge det som udgangspunkt. Planen er dog at have helt unikke beskrivelser skrevet med jeres egne ord.. (Jeg er lidt mærkelig på den front, men har nogle gode grunde
)FYI: Coolshop (eller nogle andre - kan se flere bruger de tekster) har ophavsret til den tekst du har sendt og er i princippet ulovligt at bruge det. Derfor laver vi egne unikke tekster her på siden som Snyd har ophavsretten til
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så kom koden i indekset. Tak Daniel.
Fallout 3 - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Hvis i har en ny beskrivelse til spillet kan i blot skrive den herunder - så erstatter jeg.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-06-09 kl 23:33. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:15.

.
- moderator siden september 2008.

【ツ】

Linear Mode