|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Snydekode ønskeliste
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er nogle af de snydekoder jeg ser som de populære spil og dem jeg får mails omkring mangel af snydekoder.
Til dem af jer der vil hjælpe med snydekoder, kan denne liste være et godt udgangspunkt til at finde noget der med garanti er brugere til. Jeg udbygger listen hen af vejen - Dem der er lavet som link er blevet lavet.: PlayStation 3: Star Wars: The Force Unleashed - PS3 (er færdig) WipEout HD - PS3 - (er færdig) Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots - PS3 - (er færdig) Motorstorm - PS3 - (er færdig) Assassins Creed - PS3 - (kan sagtens udbygges) Sid Meiers Civilization Revolution - PS3 - (Mangler opdatering af koder) LittleBigPlanet - (færdig) Lego Batman - PS3 (er færdig) Guitar Hero World Tour - PS3 (færdig) Ratchet & Clank: Tools of Destruction - (færdig) Battlefield: Bad Company (er færdig) FIFA Soccer 09 (mangler brugbare koder - anmeldte snydekoder virker ikke) LEGO Batman: The Videogame (er færdig) Need for Speed Undercover (er færdig) Lord of the Rings: Conquest (færdig) Street Fighters IV: A New Beginning – PS3 (er færdig) Assassins Creed 2 Far Cry 2 Buzz!: Quiz TV Skate 2 NHL 09 Pro Evolution Soccer 2009 Ridge Racer 7 Silent Hill 5 Need for Speed: SHIFT (Der findes ikke koder til dette spil, men hvis muligt kunne vi tilføje tips/tricks, m.m.) PlayStation 2: Star Wars: The Force Unleashed - PS2 - (er færdig) Bully: Bullworth Academy (er færdig) Ratchet & Clank: Up Your Arsenal Jak 2: renegade Lille Kylling DRIV3R* (Klik her for at komme til koderne som ligger på forummet) (Det er ikke alle koder der findes til DRIV3R som ligger på forummet) Harry Potter og Fønixordenen* Dragonball Z Budokai * King Kong PS2 * Singstar Legends SingStar Pop Hits Guitar Hero Spiderwick * Eye Toy Play Buzz! Junior: Dino Den Bundle Pro Evolution Soccer 2009 Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer Read Dead Revolver Spyro: A Hero's Tail PlayStation 1: --- PC: 18 Wheels of Steel Haulin - PC - (er færdig) World in Conflict - PC - (er færdig) The Sims 2: Apartment Life - PC - (er færdig) The Sims 2: FreeTime - PC - (er færdig) The Sims 2: University - PC - ( er færdig) RollerCoaster Tycoon 3 - PC - (opdatering - virker til nogle eller flere af koderne ikke virker) FIFA Manager 09 - PC - (er færdig) FIFA 2000: Major League Soccer - (done) Euro Truck Simulator (mangler lidt redigering) peggle deluxe Street Fighter IV Zoo Tycoon* (Klik her for at komme til koderne) Counter-Strike: Condition Zero* (Klik her for at komme til koderne på forummet) (Koderne er ikke oversat til engelsk, derudover er der også flere koder til CS:CZ her på forummet, end i indekset) De Utrolige Landwirtschafts Simulator 2009 (Ifølge andre brugere findes der ingen koder til spillet, men hvis muligt kunne der tilføjes tips/tricks, m.m.) Farming Simulator 2009 Xbox 360: FIFA Soccer 09 - Xbox 360 - (er færdig) Saints Row (færdig) Need for Speed Undercover (færdig) Skate 2 Star Wars: The Force Unleashed (er færdig) Battlefield: Bad Company (er færdig) Dead Rising Virtua Fighter 5 Fable 2 Bioshock Forza Motorsport 2 Lord of the Rings: Conquest Street Fighter IV Xbox: Nintendo Wii Star Wars force Unleashed Need for Speed: Nitro (Ifølge andre brugere findes der ingen koder til spillet, men hvis muligt kunne der tilføjes tips/tricks, m.m.) Nintendo DS Lord of the Rings: Conquest PlayStation Portable (PSP) Ratchet and Clank: Size Matters Jeg fylder mere på listen som jeg får forespørgsler. Nogle af disse er måske nogle af dem vi allerede har - giv mig gerne et praj så jeg kan fjerne dem igen * = snydekode indsendt og ligger i forummet, men er endnu ikke overført til indekset af SnydAdmin eller en af de andre moderatorere.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af Huma; 11-02-12 kl 15:15. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
yay tak for det nu ved jeg i det mindste hvad jeg skal gå efter
![]() er allerede i gang
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots er nappet
. Jeg linker til tilsvarende tråd efterhånden som koderne bliver indskrevet. Jeg vælger ikke at fjerne spillene fra listen, fordi der med tiden KAN komme flere snydekoder/tips og tricks til de forskellige spil.Sidst redigeret af † Daniel †; 04-10-08 kl 21:55. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
smukt smukt - glæder mig til at få de nye med i indekset.
Men kan jeg ikke få dig til at lave en rød stjerne i stedet for link i denne tråd hvor snydekoden er skrevet. Stjernen markerer så at der er en ny. Når jeg har indsat den laver jeg link til selve snydekoden. (Det er pga. søgemaskinerne - er lidt for teknisk at gå i dybden med, men det vil være klart at foretrække)
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
little big planet (ps3)
jeg har oversat den del du snakkede om... hvis der var mere der manglede ville det være en god ide at sætte den ind i indekset ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:12.

【ツ】

- moderator siden september 2008.

Linear Mode