|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Snydekode ønskeliste
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 | Snyd.dk Snydekoder
ved godt at den er i indekset men skulle i ikke lige rette den første post også også? Done - Daniel.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af SnydAdmin; 15-04-09 kl 18:49. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej der findes ingen koder
Citer:
Citer:
![]()
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
God of The Dead Cheaters
![]() ![]() ![]() |
Jeg tror ikke at der er nogen koder til Warhammer Online: Age of Reckoning siden det er et online spil.
Edit Admin: Tror jeg du har helt ret i. Den fjerner jeg fra listen. (Og fedt Sagber du napper spil fra denne liste - det er der mange som vil blive glade for )
Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-01-09 kl 16:45. |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
Euro Truck Simulator mangler lige sin lille røde *
Jeg har for nogle uger siden sat en snydguide til det spil, ind i dette indlæg: http://www.snyd.dk/forum/jeg-soger-e....html#post4081ahh cool tak for påmindelsen /snydadmin Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-01-09 kl 18:32. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Moderator
Undskyld at jeg lige laver dobbelt indlæg, men har et spørgsmål
![]() Da jeg ikke kan finde nogen specifikke koder til Red Alert 3, er det så iorden at referere til nogle Trainers man skal downloade? Eller skal jeg så bare nøjes med at give nogle Hints, Tips og Tricks, osv.? ![]() EDIT: Ved ikke lige hvad vores politik er inden for download af Trainers(Da visse Trainers kan indeholde Malware, og andet harmfuldt indhold, såvel som alt andet der downloades kan). |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Men på spila.dk har jeg gjordt det lidt anderledes og der kan vi godt ligge trainers ind til download mv.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:38.

- moderator siden september 2008.

【ツ】
)

Linear Mode