|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] deer hunter 2005
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Hvordan trykker man koder i spillet
![]() Jeg flytter tråden til "Jeg søger en snydekode", da det er et mere passende sted til sådanne spørgsmål - Daniel. .Sidst redigeret af † Daniel †; 12-09-08 kl 17:09. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville være nemmere hvis du også skrev hvilken konsol det er til.. der findes jo et hav af dem...
![]() til PC klik på ~ for at få console vinduet frem Koderne og hvordan du taster den ind, står også her: Deer Hunter 2005 - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-03-10 kl 05:10. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De danske tastaturer er anderledes, og knapperne er derfor ikke placeret samme steder som de er på de amerikanske tastaturer (knappen som du skal trykke på, er markeret med en rød cirkel):
![]() Sidst redigeret af † Daniel †; 20-09-08 kl 17:28. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:00.

Linear Mode