|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Hitman contracts
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2011
![]()
|
Citer:
Når jeg så siger JA til dette , siger den: "Adgang Nægtet" .. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm, det ved jeg ikke meget om :O
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke spillet, så jeg kan derfor ikke kigge i filerne, men du har måske lavet en forkert ændring i .ini filen som der bliver snakket om.
En .ini fil, er et tekst dokument, der normalt indeholder forskellige værdier, der bliver leveret til applikationen, normalt ved opstart, hvilket forklare hvorfor du ikke kan ændre filen mens du har spillet kørende, og så forvente at det indlæser ændringerne. Den basiske opbygning af en .ini fil, er en (eller flere) sektioner, med en, eller flere nøgle værdier. Kode:
[Section] Key=Key Value Citer:
1 og 0 bliver brugt i programmer som en værdi for Sandt eller Falsk, hvoraf 0 = False, og 1 = True. Så det jeg går ud fra at du skal gøre, er at finde og åbne "hitmancontracts.ini" filen, lokalisere nøglerne "ENABLECONSOLE" og "ENABLECHEATS", og så ændre deres værdier fra "0" (eller blank), til "1". Som set her: Originale fil: Kode:
[Section] ENABLECONSOLE=0 ENABLECHEATS=0 Kode:
[Section] ENABLECONSOLE=1 ENABLECHEATS=1 ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Gjorder det faktisk også med min vens PC. Den kom med samme problem.
Træk filen ud på skrivebordet. Åben filen og skriv de ting du nu skal skrive. Træk filen over i Hitman mappen igen.
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
ENABLECHEATS - Ikke skrevet ind i filen i forvejen, det skal man selv indtaste også ?_?
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Senior Medlem
se'fø'li^^
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:59.

Linear Mode