|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] Numsehoveder (Medal of Honor Allied Assault: Spearhead)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
i har vist ikk tænk på medal of honor allied assault spearhead var?????det er det mest mega fede WWII Firstpersonshotter og i har ikke en gang koder til det spil og det er nemelig slutning på jers lille hjemme side jeg vil sige det til alle jeg kender der spiller MOHAAS og gør mange af mine venner og nu hvor jeg tænker ogver det er det sådan circka 15 der spiller det ses og svar mig venlist eller send mig nogen koder som jeg ved i har massere af fodi i er såååå gode til snydekoder (somom) |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beskrivelse: Medal of Honor: Allied Assault er et forrygende FPS-spil udgivet af Electronic Arts (EA). Skyd dig vej igennem de seks benhårde misioner, som spillet byder.
Gå ind i spil-mappen og start spillet ved at trykke på moh_spearhead.exe: +set developer +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 +set cl_playintro 0. Bemærk: Ovenstående virker muligvis kun i version 1.11 af spillet! Start et singleplayer-spil tryk ~, for at frembringe konsollen. Indtast følgende koder: Udødelighed - dog Fuld liv - fullheal eller fullheald Ammunition og våben - wuss Flyv igennem alt - noclip Fjender kan ikke se dig - notarget List din taske - listinventory Teleporter til lokation - [x y z koordinater] Vælg bane - map [banenavn] Gennemfør banen - fadeout Restart banen - restart List baner - maplist Vis nuværende koordinater - coord Bestem helbred - health Selvmord - kill List modeller for Allies - playermodel Bestem gå-hastighed - set sv_walkspeed [number] Frembring givne våben - giveweapon weapons/"[weapon_name]".tik 3. persons synsvinkel - toggle cg_3rd_person Lås op for mission 2 - seta g_m2l1 "1" Lås op for mission 3 - seta g_m3l1 "1" Lås op for mission 4 - seta g_m4l1 "1" Lås op for mission 5 - seta g_m5l1 "1" Lås op for mission 6 - seta g_m6l1 "1" Lås op for medaljer - seta g_eogmedal2 "1" Lås op for medaljer - seta g_eogmedal1 "1" Lås op for medaljer - seta g_eogmedal0 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal5 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal4 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal3 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal2 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal1 "1" Lås op for medaljer - seta g_medal0 "1" Slå "set sv_gravity #" til, ved at skrive et negativt tal som værdig. Skriv "sv_walkspeed 500" og du vil befinde dig i et hvidt-glitched område. Skriv "set sv_gravity 0", for at ændre tyngdekraften til standarden. Ovenstående virker kun til PC! Nåede lige at skrive dem ind, inden timen startede ^_^. Pheeew! Jeg flytter tråden til Jeg søger en snydekode - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil, og giver samtidig overskriften Citer:
Sidst redigeret af † Daniel †; 06-09-08 kl 17:49. |
|
|
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | SnydAdmin (20-03-10) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Snyd.dk er ved at blive genopbygget efter de sidste ejere mistede alle snydekoderne. Så vi tager een kode af gangen - og forsøger at opbygge et godt indeks til jer. Hverken Rom eller Snyd.dk blev bygget på een dag ![]() Tak for koden Daniel. Er indsat: Medal of Honor Allied Assault: Spearhead - PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-03-10 kl 04:48. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke sige andet end: LOL! Til den gut der forsøgte at latterliggøre Snyd.dk...
![]() Men jo. Jeg er enig i at MOHAA er et godt spil. En klassiker hos mig.
|
![]() |
| Tags |
| emerica, kalger, lab, skater, venture |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:59.

i har vist ikk tænk på medal of honor allied assault spearhead var?????

- moderator siden september 2008.

Er indsat: 
【ツ】

Linear Mode