|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Gta san andraes - PS2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt er der ingen kode til at gennemføre hele spillet med et enklet kode.
(Har selv GTA: San Andreas).
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg tror desværre ikke, at der er nogen koder, der gennemfører alle misionerne for dig, men du kan derimod downloade en 100% save-game, der som navnet siger, giver dig et 100% gennemført spil. 100% Complete Save Game, Grand Theft Auto Downloads, Grand Theft Auto Tools and Utilities Denne save-game virker kun til PC. Smid den ind i C:\Users\Navn\Documents\GTA San Andreas User Files. EDIT: Så ikke du, at havde redigeret i din første post og tilføjet at det var til PS2. Beklager. Du bliver vist nød til at gennemføre spillet på egen hånd ![]() Sidst redigeret af † Daniel †; 03-09-08 kl 13:42. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Op, op, ned, ned, ned, op, firkant - Lås op for Cardboard Box og Driver Vinyl. Højre, op, ned, op, ned, venstre, højre, firkant - Lås op for NSF: C Vinyl. Ned, højre, højre, venstre, højre, op, ned, firkant - Ubegrænset Speedbreaker. Ned, op, venstre, ned, højre, op, firkant, trekant - Catrol Cash. Venstre, op, venstre, ned, venstre, ned, højre, firkant - Ubegrænset Nitrous. Næste gang bedes du oprette en tråd med spillets titel, som du mangler snyd til . Bare til en anden gang . Det gør det både nemmere og hurtigere for os, at finde koderne.Sidst redigeret af † Daniel †; 03-09-08 kl 20:20. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Travian freak
![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt er der kun én måde til at det bliver gennemført uden man selv klarer missionerne og det er at få en ven som har det hele gemt til at gemme det over på ens eget memorycard(stav?)
har selv gjort det hvor jeg bar eselv skal klare sidste mission. //Mam |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er en kode der giver fuld liv, fuld skudsikker vest og 250.000$ kan ikke lige huske det, men prøv at gå ind på google, GTA er meget populært og nemt at finde koder til
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:54.

(Har selv GTA: San Andreas).

Linear Mode