|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
sfgame
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Feb 2010
Sted: Midtjylland
Alder: 17
![]()
|
sfgame.dk
Et forholdsvist nyt spil på internettet. Ved ikke om nogen spiller det. Jeg spiller det, og hedder også KABP der. Men hvis der er, er der så nogen der kender nogle koder til det spil? |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til KABP af: | minkevin (26-10-11) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er blevet pointeret utallige gange, og folk forstår eller ved det stadig ikke.
Snyd i online-spil er til dels ikke muligt, og i næsten alle tilfælde ikke tilladt. Efterspørgsel på snydekoder, hacks, m.v. til online-spil her på Snyd.dk vil blive afvist, medmindre reglementerne for spillet er sat således at det til dels eller fuldt ud er tilladt at snyde. Spredning af snydekoder, hacks, m.v. til online-spil er ikke tilladt her på Snyd.dk, medmindre spillets reglementer tillader snyd. Dette burde i vor tid være almen fornuft, men det ser desværre ud til at dette langt fra er tilfældet. PS: Jeg spiller det også. Jeg går under navnet "Taizun".
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Feb 2010
Sted: Midtjylland
Alder: 17
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Du acceptere regler når du opretter.
![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:39.

Linear Mode