Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Snydekoder > Jeg søger en snydekode

Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her.
Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til.

Canis canem edit - Bullworth academy - Bully - PS2

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 17-08-08, 15:15   #1 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Aug 2008
Sted: Solbjerg 8355
Alder: 14
The Ducks IF har en række fans
Points: 1,829, Level: 25 Points: 1,829, Level: 25 Points: 1,829, Level: 25
Level up: 29% Level up: 29% Level up: 29%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til The Ducks IF
Post Canis canem edit - Bullworth academy - Bully - PS2

Hej jeg søger koder til canis canem edit eller hed det bullworth academy får spillet i næste uge men vil lige have koder til det vis der er nogen der har koder så må i gerne skrive dem her

Sidst redigeret af SnydAdmin; 08-01-09 kl 16:45.
The Ducks IF er offline   Citer
Gammel 27-08-08, 17:27   #2 (permalink)
Aktiv Bruger

Medlem siden d.: Jul 2008
jason112 har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 1,966, Level: 26 Points: 1,966, Level: 26 Points: 1,966, Level: 26
Level up: 66% Level up: 66% Level up: 66%
Standard

Er det hele navnet?
jason112 er offline   Citer
Gammel 20-10-08, 12:57   #3 (permalink)
Rasmus Andersen
Guest

Vundne Tuneringer: 5

Standard

Citer:
Originalt skrevet af jason112 Se Indlæg
Er det hele navnet?
Ja tak jeg søger også koder
Gammel 20-10-08, 13:44   #4 (permalink)
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)

† Daniel †'s Avatar

1 Highscore

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig† Daniel † har en gylden aura om sig
Standard

Du/I bliver nød til at skrive, hvilken konsol det er til .
Hvis du vender tilbage med et svar, vil jeg med glæde smide dit spil på snydekode-ønskelisten .

Sidst redigeret af † Daniel †; 20-10-08 kl 15:12.
† Daniel † er offline   Citer
Gammel 28-12-08, 18:39   #5 (permalink)
rock star
Guest

Vundne Tuneringer: 5

Standard

jeg manler til ps2
Gammel 28-12-08, 20:45   #6 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Spillet hedder både Bully: Bullworth Academy, og Canis Canem Edit.
Spillet kom til PS2 til at starte med, men tidligere her i 2008 blev det gen-udgivet til Xbox 360, Wii og PC. Den gen-udgivede version hedder: Bully: Scholarship Edition.

Da du nævner Bullworth Academy, går jeg ud fra du søger koderne til PS2 versionen, da Bullworth Academy kun kom til PS2.
Så her er et link til en del koder, dog er de ikke blevet testet, så de virker måske ikke 100% som vist:
CCG: Bully Cheats, Codes, & Cheat Codes

Siden indeholder også en masse nyttig information omkring spillet.

Jeg vil oversætte det der står på siden til dansk, og derefter sætte det ind her på Snyd.dk
Taizun er offline   Citer
Gammel 03-01-09, 21:34   #7 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Jan 2009
PIKPIK har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 1,065, Level: 17 Points: 1,065, Level: 17 Points: 1,065, Level: 17
Level up: 65% Level up: 65% Level up: 65%
Cool

ps2
PIKPIK er offline   Citer
Gammel 03-01-09, 21:42   #8 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 14% Aktivitet: 14% Aktivitet: 14%
Standard

IGN: Bully Cheats, Codes, Hints & Secrets for PS2

der er også nogle koder der. Så det er bare med at komme igang :P

men skal nok hjælp til hvis jeg får tid.
(må jeg foreslå google translate? til disse opgaver?)

Snyde koder
Disse er ubekræftede snydekoder for spillet. Du skal bruge en anden PS2 controller til at indtaste de koder!

Alle Hobo Fighting Moves - Hold L1 og input UP, venstre, ned, højre, trekant, SQUARE, X, CIRCLE mens du spiller. Bivirkninger, som ikke vises på statistikinterval skærmen.

Fuld Sundhed - Hold L1 og input R2, R2, R2, mens du spiller.

Alle Gym klamre Moves - Hold L1 og input UP, VENSTRE, NED, NED, trekant, SQUARE, X, X, mens du spiller. Bivirkninger, som ikke vises på statistikinterval skærmen.

Ubegrænset AMMO - Hold L1 og input op, ned, op, ned, mens du spiller.

Alle Klæder Tryk L1, L1, R1, L1, L1, L1, R1, R1, mens du spiller.

Fuld AMMO - Hold L1 og input op, op, mens du spiller.

Alle våben - Hold L1 og input op, op, op, op

Penge - Hold L1 og input trekant, SQUARE, CIRCLE, X, mens du spiller.

Snyde: Mere AMMO
Du skal holde L1 og indtaste op, op.

Unlockable: Kostumer

Sort Ninja udstyr: Udfyld din årbog.
Sort Skate Shoes: Kør 50.00km til fods
BMX Champion: Udfør cykel racer.
Boksning udstyr: Vind 'Boxing Challenge «eller» Prep Challenge «i kapitel 2.
Styrthjelm: Vind den Kart Race på Carnival
Dosmer Hat: Tænd alle brusere i drenge locker room.
Edna Mask: Break 19/19 gravstene under Halloween
Fast Food: Udfør den Burger fælles ærinde fundet i Bullworth Vale.
Firefighter's Helmet: Træk BRANDALARM 20 gange
Gnome kostume: Break alle haven nisser.
Gold Suit: Køb alle tøj.
Green Ninja udstyr: Foretag 1000 projektiler hits.
Grotto Master: Få alle G & G-kort.
Jimmy's skelet Halloween kostume: fuldende "The Candidate" mission at låse op for "Halloween" mission.
Ordnet ensartet: fuldføre "Finding Johnny Vincent" i kapitel 5.
Pirate hat: Beat op pirat på øen nær stranden hus.
Prison ensartet: fuldføre alle tilbageholdelsen mini-spil.
Pumpkinhead maske: Ødelæg alle 27 græskar omkring skolen og inde i hovedbygningen i "Halloween" begivenhed.
Red Ninja kostume: fuldende Big sjov opgave under Halloween på Bullworth Academy. School maskot kostume: fuldføre "Nice udstyr" i kapitel 4.
Tiny badedragt: Find preppie med en blå mission på stranden på stranden hus og slog hans svømning tid.
Wrestling ensartet: fuldføre Gym 1.

Unlockable: Beatrice
Udfør 'Det Bitch «i kapitel One.

Unlockable: Beatrice som en kæreste
Udfør missionen "Det Bitch« i kapitel I.

Unlockable: Football Jersey
Udfør kapitel IV.

Unlockable: Aluminum Trophy
Udfør Racing de Vale.

Unlockable: Lola som en kæreste
Udfør Den Tenements i kapitel III.

Unlockable: Rotte i en Jar
Du skal afslutte missionen "Rats In The Library« i kapitel V.

Unlockable: Fem Punch Combo
Få transistor 4 og bringe til hobo.
Unlockable: Go Kart
Du skal vinde alle Go Kart løb.

Tip - dosmer Hat
Gå til drenge locker room og tænd brusere til en gratis dosmer hat.

Tip - Easy Gym Challenge
slå alle udfordringerne i gymnastik, når du har gjort dette, vil du være i stand til at udfordre alle når som helst. Nøglen til nemme penge, gå op til den linje, hver gang, skal du trykke på Circle at hoppe, og selv i midten af luft, skal du trykke på X for at kaste. Du vil banke dem ned hver gang!

Tip - Easy Freak Show Money
At få en masse penge hurtigt, skal du gå "the break show" og gøre en indsats (max indsats er $ 100) på brydning. Du kan vælge enten bryder at vinde, det gør ikke noget. Stå ved siden af den ring, når kampen starter.

I sidste ende wrestlerne vil komme tæt nok til, at du kan komme i land et par slag til en du satser imod. Pas på ikke at slå dine egne bryder! Dette vil banke hans helbred vej ned, og han vil være færdig nemt.

Du får en "Vold mod børn" i din vold meter, men det gør ikke noget, fordi der er ikke noget politi i "the break show".

Tip - M80s og Vand Balloner
Jeg ved ikke, om nogen andre havde et problem at finde disse ting, men de er ikke alt for hårdt for at tilegne sig. Den Volcano 4000 fyrværkeriet er beliggende i visse lockers; de forekommer oftere efter alle missioner er slået.

Med hensyn til vand balloner, de vil blive låst op, når du hjælper en fyr på toppen af bygningen ved siden af cyklen shop i Bullworth Town. hop på hegnet i ryggen og gå op ad stigen. Fra da af kan du udfylde balloner til enhver kilde til vand (vandrør, drikke springvand osv.).

Easter Egg - Schoolgirl Upskirt Shots
Hvis du vil tjekke ud Mandy's underbukser, snipe hende med din slingshot fra træet på fodboldbanen, og hun vil falde til jorden og rulle rundt

Nu venter for din ulejlighed meter toemme, hop ud af træet, gå over og få et kig op hendes nederdel. Alle de andre piger bære hvidt underroos. Nail dem med et projektil på afstand og hurtigt hop i en trashcan før du set. Når din ulejlighed meter dør ned, gå have et kig.

Selv Ms Danvers (Crabblesnitch's sekretær) tavler hvidt undertøj. Da hun griber dig for at være uartig, Stomp hendes mund og tage et højdepunkt, mens hun er hopping op og ned.

Tip - forretningsordenens Den dag på dodgeball
Selv spiller høvdingebold i gymnastik, kan du stoppe spillet ved at trykke på L2 knappen (Hjælp) i den tid spillet er stoppet ingen hits vil blive optalt. Så for at bruge dette i din fordel, flytte så langt væk fra den person, med bolden, vent indtil bolden bliver smidt, og hit L2. Bolden vil ramme dig, men det vil ikke tælle, og så bare vælge den op og gøre det jumpshot og du vil blive vindende på ingen tid!

Tip - Go-Kart
For at få go-kart på gaden er du nødt til at udfylde alle de karneval kredsløb racer. Når du har, er der yderligere go-kart street racer. Når du har gjort dem, de go-kart vil blive fundet i nærheden af din garage ved siden af autoshop.

Tip: Engelsk klasse Answers

I dit engelsk klasse, vil du have ordet puslespil at besvare. Nedenfor finder du svar på de fem engelske klasser og deres ord puslespil.
Engelsk klasse 1 Opret 7 ord fra bogstaverne "ELMOLW". Her er nogle ord der skal bruges til dette puslespil: Ell, Elm, Low, Mel, Mew, Mol, klipper, Ole, Owe, uglen, Lowe, Meow, Mewl, Mole, Moll, Tja, Mellow.
Engelsk klasse 2 Opret 14 ord fra bogstaverne "THFSGI". Her er nogle ord der skal bruges til dette puslespil: Fig, Fit, Hans, Hit, ITS, Sit, figner, Fisk, Fist, Passer, Gift, Resumé, Hits, støvtætte, Sigh, Denne, Fight, Gaver, Shift, seværdighed, Bekæmpelser.
Engelsk klasse 3 Opret 15 ord fra bogstaverne "ELISSM". Her er nogle ord der skal bruges til dette puslespil: Elm, ISM, Lei, Lie, Mil, Elms, Isle, ismer, leis, Mindre, Lies, Lime, Mess, Mile, mils, Miss, semifinalerne, Sims, Slank, Isles, Limefrugter, Miles, Seism, halvfabrikata, slim, Slims, Smile, Slimes, smiler.
Engelsk klasse 4 Opret 19 ord fra bogstaverne "RAOCYN". Her er nogle ord der skal bruges til dette puslespil: Enhver, Arc, Can, Bil, Cay, Con, koket, Cry, Nay, Nor, åre, Ran, Ray, Roc, Yon, Corn, Cory, Cyan, Narc, krati, Roan, Garn, Acorn, plat, kammerat, rayon, oliekridt.
Engelsk klasse 5 Opret 22 ord fra bogstaverne "DGRAGE". Her er nogle ord der skal bruges til dette puslespil: Alder, Åre, Dag, Ear, Egg, Era, ERG, Gad, Gag, RAG, Rød, Aged, Dare, Dear, Træk, Dreg, Egad, Gage, Gear, Grad, Rage, Read, Agger, Grad, rasede, Dagger, forrevet.

håber det kunne bruges ;D

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.

Sidst redigeret af themaster; 03-01-09 kl 21:53.
themaster er offline   Citer
Gammel 03-01-09, 22:16   #9 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Ja, undskylder sgu lidt at jeg ikke har oversat det endnu... Alle mulige ting er kommet ivejen, og har fuldstændig glemt det her.
Kan se jeg mangler at lave nogle få andre ting som jeg ellers havde lovet at lave i sidste uge...

Themaster, jeg bruger så vidt muligt ikke automatiske-oversættere, da jeg foretrækker at lave en ''så tæt på som muligt'' fejlfri liste.
Har lagt mærke til at Google translator ikke altid danner den korrekte ord-formularing eller grammatik-formularing, hvilket kan gøre folk forvirrede, og hvis sådanne blev sat ind i Snydekode indekset, ville det jo se halv-uprofessionelt ud. Håber du kan følge mig
Taizun er offline   Citer
Gammel 03-01-09, 22:40   #10 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71 Points: 11,731, Level: 71
Level up: 21% Level up: 21% Level up: 21%
Aktivitet: 14% Aktivitet: 14% Aktivitet: 14%
Standard

selvfølgelig gør jeg det det er jo det oversættere er til man kan jo lige kigge den igennem og se for nogle sproglige fejl også bagefter rette dem.

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Svar

Tags
snydekoder

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:37.