|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
sims 3 kode til PC virker ikk
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2011
![]()
|
Hejza ..
Er ret ny til det her, men har et problem med en kode til sims 3 som jeg ikk kan få til at virke. har styr på at få den der bjælke frem, men når jeg skriver koden siger den at det er en ukendt kommando .. Hvorfor gør den det ?? Nogen der kan hjælpe .. Koden jeg har problemer med er "make happy" ........ Tusind tak på forhånd -Helene |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne cheat skal ikke indtastes i konsollen. Prøv i stedet:
Aktiver først Testingcheatsenabled i konsollen. Hold derefter Shift nede og tryk på simmerens postkasse. Der skulle gerne komme adskillige muligheder at vælge imellem (blandt andet make happy.) Jeg flytter tråden. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2011
![]()
|
(til Daniel) .. jeg prøvede det der med Testingcheatsenabled men den sagde at det var ukendt kommando ..
Tror du muligvis der er noget galt med mit spil eller ?? Kommer li til at tænke over at når jeg lukker sims 3 op kommer Bulgart (Mit antivirusprogram) frem med en boks og spørg om jeg vil skifte til sims 3 sikkerhedsprofil .. Kan det evt. have noget med det at gøre ?? -Helene |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, jeg tvivler på det har noget med dit spil at gøre - og heller ikke dit anti-virus-program.
Researchede lige dit problem. Prøv i stedet at skrive Testingcheatsenabled true i kommandoboksen. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Til dem der ikke kan åbne konsollen med CTRL+SHIFT+C: Til dem af jer der har problemer med at få konsolen frem når i trykker ctrl+shift+c er her en mulig løsning. problemet består i at man har en HP computer som kører med Vista. Problemet var at med HP følger et lille program der hedder HP Health Check, og genvejstasten for at få den frem er Ctrl+Shift+C (som jo også er den du skal bruge i Sims for at få chatboksen frem). Løsning på problemet: 1. Gå ind i Start. 2. Søg på “HP Health Check” 3. Højreklik på den. 4. Gå ned under Egenskaber. 5. Under fanen “Genvej” 6. Ændre “Genvejstast”. 7. Tryk Anvend og derefter OK Og så skulle problemet være løst |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| hjælp, problem med koder, sims 3, snydekoder, the sims3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:36.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode