|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
kode til vice city
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har et lille hint du kan bruge.
I bunden af anden ø. Find en gade hvor der er en masse parkometre på fortovet. Kør dem over med en bil. Jeg anbefaler, at du bruger en lastbil eller bare en stor bil generelt, som kan "høste" dem på fuld kraft. For hver gang du kører et parkometer over, får du 100-200 dollars per parkometer. En nem måde at anskaffe sig penge . Håber det kunne bruges. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne ikke finde nogen "rigtige" penge koder til Vice City men du kan prove det Daniel har sagt eller kigge lidt paa denne hjemmeside... Der er et par Hints til hvordan du kan tjene penge hurtigt...
IGN Advertisement De er dog lidt laengere nede paa siden... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Guest
|
her får du koderne - til gengæld kigger/køber du i min tråd under køb/sælg sektionen
koder til gta vice city: både til pc og ps2 ved jo ikke hvad du vil have til pc: Grand Theft Auto: Vice City Cheats, Grand Theft Auto: Vice City Cheat Codes, Grand Theft Auto: Vice City PC Cheats | GamesRadar til ps2: Grand Theft Auto: Vice City Cheats, Grand Theft Auto: Vice City Cheat Codes, Grand Theft Auto: Vice City PS2 Cheats | GamesRadar |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Guest
|
hvis du nu ikke gad og betale penge for snydekoder.. så er der nogen her.
ps2: Våben gr. 1 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Våben gr. 2 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Ned, Venstre Våben gr. 3 - R1, R2, L1, R2, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Ned, Ned Fuld amor - R1, R2, L1, X, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Fuldt liv - R1, R2, L1, Cirkel, Venstre, Ned, Højre, Op, Venstre, Ned, Højre, Op Mere eftersøgt - R1, R1, Cirkel, R2, Venstre, Højre, Venstre, Højre, Venstre, Højre Mindre eftersøgt - R1, R1, Cirkel, R2, Op, Ned, Op, Ned, Op, Ned pc: Våben gr. 1 - thugtools Våben gr. 2 - professionaltools Våben gr. 3 - nuttertools Fuld amor - preciousprotection Fuldt liv - aspirine Mere eftersøgt - youwonttakemealive Mindre eftersøgt - leavemealone Begå selvmord - icanttakeitanymore |
|
![]() |
| Tags |
| simon |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:10.

. 

det rimlig let

Linear Mode