|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
jeg søger cheat engine til just cause 2 (PC)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
hej
søger snyde koder /cheat engine til just cause (ikke demoen) VED: at man kan bruge cheat engine 5.5 (men den er "hård" ved programmet og knap så bruger venlig) og at demo cheat engines ikke virker + at med cheat engine 5.5 er jeg ikke i stand til at bruge "flere wire mod" jeg ved det ikke er en snyde kode (men siden det er et single player spil håber jeg at det er ok) søger noget lignende BOLO patch (som kun virker til demoen) OBS: jeg har gennemført spillet (bare for ikke at få nogle "bemærkninger") ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
Men er ikke sikker ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 31-03-10 kl 08:08. Grund: StaveFejl |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Undskyld, men forstår ikke dit spørgsmål? Men kan se det ha noget med Cheat Engine at gøre, så vis du får lov af en admin/moderator vil jeg med glæde forklarer dig hvordan man bruger Cheat Engine (Gætter på det ikke er lovligt på dette forum)
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender personligt ikke til en Cheat Engine applikation der er specielt lavet til ét spil. Det jeg tror du forsøger at sige, er at du ønsker at finde en Trainer til Just Cause 2.
En trainer en ekstern fil man henter, og kører ved siden af sit spil, eller bruger en .NET ScriptHook til at koble sammen med spillet. Da Just Cause 2 er et Singleplayer spil, er der intet i vejen med at bruge trainere til det. Dog kan jeg ikke lige umiddelbart finde en trainer på en pålidelig side, til Just Cause 2.
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
hent tsearch installer det
start justcause2 åbn justcause.exe i tsearch under processer søg efter for eksempel dit nuværende chaos point. gå ind i spillet igen og gør noget som ændrer på dine chaos point. ud i tsearch og søg i din nuværende søgning efter de nye chaos point bliv ved indtil der kun er 1 mulig tilbage og dobbelklik på den så ryger den over til højre også kan du ændre den. Det virker i stort set alle spil. håber det til at finde ud af ellers er der masser guides rundt omkring. ![]() -homer |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Kunne det her være en trainer?
Download Just Cause 2 +13 Trainer for Demo 6.0 - This is a +13 trainer for the demo version of the game Just Cause 2 - Softpedia Burde ikke være virus men ved ikke om det er en ulovlig side. prøv at kigge her
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 11-04-10 kl 07:53. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:10.

Linear Mode