|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Company of Heroes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Hej,
Er der nogle der ved om der findes flere koder end de her: FOW_Toggle - Skift til Fog of War. ee_bigheadmode(1) - Store hoveder. statgraph() - Slå statgraph_channel koder til. statgraph_channel("fps") - Vis framerate. taskbar_hide - Gem proceslinien. taskbar_show - Show Taskbar. statgraph() - Slå Statgraph til. statgraph_channel("fps") - Viser FPS (statgraph skal være slået til). setsimrate(#) - Bestem spillehastigheden (#=speed, 10=normal). FOW_RevealAll - Fjern tåge. abortgame - Gå ud af spillet. restart - Restart spillet. Jeg har ledt efter andre, men uden held... Håber i kan hjælpe ![]() Flyt den venligst til "søger en snydekode" |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der en bestemt snydekode du savner da?
Jeg har fundet en masse trainers til dig, som du kan afprøve. De nemme af bruge; Start traineren (det er ofte en .exe fil) og start dernæst spillet. Du kan nu slå diverse snydekoder til eller fra, ved at trykke på forskelige taster - tit medfølger en manual hvori der står beskrevet hvordan du bruger traineren, og hvilke taster du skal trykke, for at aktivere snydekoderne. Det skal siges, at ikke alle har held med, at få dem til at fungere korrekt, så bliv ikke sur på mig, fordi det ikke virker. Dette problem skyldes ofte at dit spil er for gammelt og det kan muligvis løses ved at hente en patch (hvis der er nogen tilgængelige patch(es) til dette spil). Det kan lige så vel være selve traineren, der ikke virker som den skal - husk det. Klik her hvis du synes det lyder interessant. Jeg har ikke selv prøvet dem, da jeg ikke ejer spillet .Btw, velkommen til snyd.dk .Sidst redigeret af † Daniel †; 30-07-08 kl 20:45. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| coh |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:04.

Linear Mode