|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Jeg søger snydekode til Ogame
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eftersom OGame spilles via en internetbrowser (altså sammen med andre spillere online), skal du ikke regne med at finde nogle snydekoder til det. Jeg kan dog tage fejl, men jeg kunne desværre ikke finde noget
.Btw, velkommen til .Sidst redigeret af † Daniel †; 29-07-08 kl 13:16. |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm... Der er muligvis snydekoder (også kaldet hacks), men jeg tror at det ikke er tilladt at bruge i spillet.
Men jeg er laaangt fra sikker. Jeg spiller ikke selv OGame. I de fleste tilfælde er det i strid med spillets regler at snyde online, hvilket kan medføre en straf i form af banlysning fra spillet. Sidst redigeret af † Daniel †; 29-07-08 kl 13:31. |
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv prøvet spillet for et års tid siden.
Men der er ikke noget snyd til sådan et spil. (Snyd i online "multiplayer" spil er en dårlig skik). Det som findes er nok nogle scripts (SQL injection ol.) men det skal du nok over i et hacking forum efter.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:03.

.
.

heheh

【ツ】
Linear Mode