|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
online stratigi sider
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2009
Sted: Esbjerg
Alder: 18
![]()
|
hej er der nogen der kender nogen sjove stratigi spil hvor man kan lave sin egen by det skal ikke være travian evony ikariam eller tribalwars ????? en anden hjemmeside
håber i kan hjælpe ![]() hilsen HUDYxD ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så går jeg udfra det heller ikke er Imperion - tror bare du skal spille simcity spil istedet - kan ikke komme i tanke om en onlinespil hvor man bare skal bygge, og hvis der skulle være sådan en, så bliver det kedligt i længden.
![]()
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 01-03-10 kl 15:33. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
altså hvis du er villig til at købe et spil så prøv Settlers som Daniel varmt har anbefalet eller Anno 1404
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Vis du har facebook så søg på "min by"
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:03.

håber i kan hjælpe 

Linear Mode