|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
jeg søger en kode til psp
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lås op for Zoni Suit
Tryk: Venstre, venstre, højre, op, ned, ned, kryds (eller X knappen) i Specials Menu og du har nu låst op for Zoni Suit. Aktiver Charlie of Power Gå ind i the Treehouse og indtast snydekoden i området, hvor du fandt Charlie. Tryk: Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre. Kunne ikke umiddelbart finde andet end disse koder. Kan ikke garantere for at de virker, da jeg ikke ejer spillet eller en PSP. Sidst redigeret af † Daniel †; 29-07-08 kl 11:03. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Altså, kan man DOWNLOADE en save game til PSP og derefter overføre den til selve PSP'en?
Noget jeg ikke vidste så :S. Sidst redigeret af † Daniel †; 29-07-08 kl 19:53. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Altså via et lille kabel hvor man tilslutter den til PC'en eller noget trådløst noget i form af slags Bluetooh bare til PSP'er? Lyder sejt
.Well, fandt lige en save game, hvis du kan bruge den så .Secret Agent Clank PSP Save Games, Trainers, and other game files to download Sidst redigeret af † Daniel †; 29-07-08 kl 20:09. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:02.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode