|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
koder til fifa 08 ps2 ???
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FIFA 08 Soccer - PS2 | Snyd.dk Snydekoder
Nej vi har ikke kunne finde nogen - endnu ![]() Hvis du har spillet må du meget gerne afprøve nogle af de tips folk har smidt i kommentarene på siden der. Kan være der er noget som virker.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 15-04-09 kl 21:08. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Citer:
![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 15-04-09 kl 21:08. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Game Freak!!
Her er en. (ved ikke om man kan kalde det en cheat)
hvis du er i gang med at starte i "mannager mode" så brug disse i en 4-3-3 formation. (før du går igang i "manager mode" gå ind i "club transfers" og flyt de spillere over du skal bruge. flyt disse spillere over og sæt dem som der står herunder GK-Buffon RB-Sergio Ramos RCB-Nesta LCB-Terry LB-Abidal RCM-Essien CM-Pirlo LCM-Gerrard RCF-Rooney CF-Henry LCF-Messi har oversat så godt som muligt, så håber den kan bruges. ![]() PS. der kommer flere hvis jeg finder nogle ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en enkel snydekode.
Klar hele Manager Mode: Tryk: Cirkel, cirkel, cirkel, firkant, firkant, firkant, firkant, firkant, trekant, trekant, kryds. Jeg ved desværre ikke om den virker, da jeg ikke ejer spillet. Jeg fandt snydekoden på en mærkelig side, men prøv den alligevel .Sidst redigeret af † Daniel †; 31-07-08 kl 12:13. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Guest
|
hvis jeg giver dig koderne...så kigger/køber du i min tråd under køb/sælg
link til cheats for fifa 2008 --> playstation 2 FIFA 08 Cheats, FIFA 08 Cheat Codes, FIFA 08 PS2 Cheats | GamesRadar |
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:01.

【ツ】

Linear Mode