|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
(PC) Søger snydekoder til Farming-Simulator 2009
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Hejsa Snydere!
![]() Jeg søger snyderkoder til Farming-Simulator 2009! Søger mest en penge'kode ![]() Håber i har nogle gode koder til mig! ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til cheat | klint thisgaard (09-08-11), rasmus101 (16-12-10) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Simon,snyd, din søgning gav ikke nogen "Cheats". Men vis jeg kan foreslå noget, så kig her: Trainer Jeg ved dog ikke om de er lovlige her på Snyd's Forum, så' Snyds mods kan bare sltte linket.
(Linkey indholder også en del hack "Cheat Engine" Men det er dog det nærmeste du kommer på cheats, til det spil) ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2009
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cheat Engine er kun til brug i solo/singleplayer spil.
Cheat Engine kan ikke benyttes i Multiplayer spil, da de værdier man ændrer ved hjælp af Cheat Engine, kun sker på klientens computer, og ikke på server databasen. Trainers fungerer oftest også kun i solo/singleplayer spil, men der er tilfælde hvor de også virker i Multiplayer. Da jeg kun kunne finde et uofficielt Multiplayer Mod, tror jeg ik der kan ske meget skade ved at benytte sig af Cheat Engine eller Trainers til dette spil. Findes der dog et officielt Multiplayer Mod eller hvis spillet har et indbygget Multiplayer system, ville jeg sætte pris på hvis nogen kunne fortælle mig det. I så fald, vil jeg slette links til Trainers.
|
![]() |
| Tags |
| farming, farming-simulator 2009, simulator |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:56.

Linear Mode