|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Koder til Bumles internationale racerløb til ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2008
![]()
|
Hej,
Jeg mangler koder til Bumles internationale racerløb til ps2 - synes ikke rigtig jeg kan finde hjælp nogen steder. Har I måske en løsning??? ![]() På forhånd tak for hjælpen. Mvh Cars |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
for mig lyder det som om det er fra "cars" spillet så måske kan dette hjælpe dig..
koder: Alle biler på "cheat" menuen skriver du YAYCARS. koder YAYCARS ... åbner alle biler og farver IF900HP ... åbner alle mini spil og "tracks" CONC3PT ... uendelig boosts (fart) VROOOOM ... hurtig start MATTL66 ... åbner alle Art (kunst) WATCHIT ... åbner alle Videoer FRANKSB ... spil som Tractor PEACEOT ... spil som Fillmore CASEDEL ... spil som Luigi BOOTCMP ... spil som Sarge CHEATER ... spil som Boost MUSIC8R ... spil som Dj OLDY2D0 ... spil som Lizzie MONAR02 ... spil som Monster truck #1 GOOGLER ... spil som Monster truck #2 RACEKAR ... spil som Flecher PIXARFY ... spil som Woody the Wagon MCQNL94 ... spil som Mia and Tia DUN33LI ... spil som den #33 racecar TORCHED ... spil med flamer
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Citer:
![]() Andre ideer??? Mvh Cars |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]()
|
Det eneste jeg kan finde på engelsk er et navn på skiven, hvor der står mater- international championship
![]() ved ikke om det hjælper.Ellers mange tak for forsøget - de har sørme sørget for ikke at gøre det let!! Mvh Cars |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:56.

, er ikke sikker på at det jeg har søgt på er rigtigt.
Linear Mode