|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Koder til Bumles internationale racerløb til ps2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det er helt perfekt, jeg skulle bare have mater, det er jo engelsk for bumle, så nu bliver det nok lidt lettere at finde noget, hvis jeg over hovedet kan finde noget. ja det er lidt svært at finde noget. MVH. DARKMAGICDK
Sidst redigeret af darkmagicDK; 28-07-08 kl 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Game Freak!!
Sådan, endelig fandt jeg noget der ligner noget, håber det er de rigtige.
Gå ind i "options" tryk "cheat codes", og skriv en af de følgende koder. Koder Alle Figurer - MATTEL07 Alternative farver til alle undtagen Lynet McQeen - PAINTIT Alternative farver til Lynet McQeen - NCEDUDZ Alle story-mode hjul sæt, og Luigi's Casa Della Tires åbnet - INSTYLE Alle race og mini games i Arcade mode; og alle tre verdener i Story mode - PLAYALL åben alle bonuser så de kan købes - BUYTALL Åben alle spil "udfordringer" udover de fleste Story mode løb - ALLYORS Expert sværhedsgrad - VRYFAST Uendelig turbo boosts - ZZOOOOM Extrem acceleration - 0TO200X Håber de kan bruges og forstås ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#14 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
ok alle børn hvad har vi så lært idag? SKRIV DEN ENGELSKE NAVN AF SPILLET! ![]() men godt du fandt det
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | ||
|
Game Freak!!
Citer:
Citer:
Men jeg er bare glad for at have fundet noget
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Hej min lillebror har lige fået Bumles internationale racerløb.
Men han kan kun køre 1 bane og et mini spil. Jeg har prøvet nogle af de koder i skrev men der skal åbentbart være 8 tal eller bogstaver i koden. Han vil blive rigtig glad hvis en af jer kan finde de koder. Hilsen Jepp66 |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:55.

Linear Mode