|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Jeg KAN ikke finde ud af det ka`du??
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
![]()
|
Citer:
Du får "cheat" boksen frem ved at trykke på alt+ctrl+c inde i spillet. Men er ikke sikker, da det er lang tid siden. Men prøv det lige, og sig hvis det virker. ![]() |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan sagtens have noget at gøre med, hvilken model din computer er af. Visse mærker har tilsyneladende en genvejstast, der er præcis den samme som i The Sims.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
holder i dem inde eller trykker i dem bare efter hinanden? (altså trykker og slipper, og trykker på den næste)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja det kan.
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2010
![]()
|
har prøvet både at trykke alle tre knapper ned på en gang, og hvor jeg trykkede to ned og så den tredje, og på alle mulige andre tænkelige måder at trykke på (både trykke hurtigt, og holde nede i lang tid), men intet virker....
på min gamle computer kom feltet frem med det samme, uanset hvordan jeg trykkede på de tre knapper..... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Bemærkede lige at du sagde at du benytter dig af en HP Bærbar med Vista.
Fandt lige dette fra en ældre tråd: Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:55.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode