|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Battlefield Heroes
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2010
![]()
|
Hej, jeg søger snydekoder til Batlefield Heroes. Hvis der er nogen som kender nogle snydekoder må i rigtig gerne skrive dem her.
Ps. det kunne være fedt med en snydekode man fik flere penge af ![]() og det er til PC ![]() |
|||||||||||
|
|
| Skulderklap til Muddi af: | b2750 (02-07-11) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Battlefield Heroes er et online/multiplayer spil.
Snyd i online/multiplayer spil, er ikke tilladt, med mindre spillets producent angiver andet. Battlefield Heroes' reglement klargør det tydeligt, at snyd IKKE er tilladt. Dette gælder brug af programmer samt andre metoder, som kan give brugeren en uretfærdig fordel over andre spillere, uden en egentligt indsats. Tråden lukkes. Dette er ikke et emne vi diskuterer her på Snyd.dk PS: FreakyBran, du bedes venligst oprette en ny tråd, omkring dit problem. Har selv haft mange problemer med Battlefield Heroes, så jeg kan muligvis godt hjælpe dig.
| Skulderklap af 3 brugere til Taizun |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:49.

Linear Mode