|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Snydekode til The west.dk
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2009
![]()
|
Kan nogle hjælpe mig med snydekoder til The West, verden 1? jeg har brugt rigtig lang tid på at se om jeg kunne finde noget brugbart, men desværre forgæves. Selvom der er beskrevet en del, er der intet der virker.
Har prøvet med firebug og kan hermed godt ændre i penge, tøj mm. men kan ikke gemme det jeg retter, eller kan ikke bruge det til noget... Er der nogle der kan hjælpe mig med noget brugbart?? På forhånd tak. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
The West er et online/multiplayer spil.
Snyd i online/multiplayer spil, er ikke tilladt i spil, med mindre spillets producent angiver andet. The West's reglement klargør det tydeligt, at snyd IKKE er tilladt. Dette gælder brug af programmer samt andre metoder, som kan give brugeren en uretfærdig fordel over andre spillere, uden en egentligt indsats. Tråden lukkes. Dette er ikke et emne vi diskuterer her på Snyd.dk
| Skulderklap af 4 brugere til Taizun |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:48.

Linear Mode