|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
The sims 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2009
![]()
|
Kender ikke en kode til det, men hvis du har udvidelsespakken til The Sims 3, kan du få en langtidsbelønning så du kan opføre dig som du vil hos andre. Og du behøver ikke at stjæle, når du har snydekoden:
motherlode Men jeg kunne snakke i det uendelige, for man kan også få noget i langtidsbelønninger som hedder: Hjerte af sten. Det gør så dine simmere ikke bliver kede af det af fx døde simmere. Det er meget brugbart. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til vikto af: | frede16 (28-01-10) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
øhhhm hver gang jeg er på sims bruger jeg 8 - 9 koder hver gang såååå ![]() men der er ikke en kode til det men der er en langtidslykke som hedder bliv mestertyv det vælger jeg også at buge en kode til det. men der er ikke noget langtidlykke til at stjæle begrænsed. det er træls fordi når man vil stjæle en bærbar pc så kan man ikke mere . det er træls mega træls men jeg bruger mange koder fordi ellers er det jo ikke sjovt (synes jeg ikke ) men som sagt er der ikke en kode til det men hvis der var var jeg glad (men man kan kun stjæle begrænsed ![]() ![]() træls at ea ikke laver en kode til det skriver ikke det her får at brokke mig eller for at lyde sur men bare. får bare nogle gange mail om den kode og det er lidt træls ![]() ![]() ![]() ![]()
Sidst redigeret af simon.snyd; 12-01-10 kl 10:16. |
|
|
|
| Skulderklap til simon.snyd af: | frede16 (28-01-10) |
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Danmark
![]()
|
Hej jeg har en kode til sims 3 har: testingCheatsenabled true (skriv false i stedet for true hvis du vil ha den slået fra).
![]() Den gør sådan du selv kan rykke på dine simmere behov alså i det der Sult, Træthed, hygiejne osv. så du kan fx få dine simmere til at fantastisk eller få dem til at have det elendigt ![]() håber i kan bruge koden ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
| Skulderklap til simon.snyd af: | frede16 (28-01-10) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:39.

Jeg vil gerne vide om der findes en kode så man kan stjæle alt det man vil?..... Hvis der er så vær venlig at skrive den........ Tak

øhhhm hver gang jeg er på sims bruger jeg 8 - 9 koder hver gang såååå 
) men som sagt er der ikke en kode til det men hvis der var var jeg glad 

Linear Mode