|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
wheels of steel
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
American Long Haul er nyere end Haulin', ja
![]() Der er dog ikke den helt store forskel imellem de 2 spil. I American Long Haul har man adgang til 2 nye lastbiler, Interstate 90 Highway(Adgang til ny motorvej) og adgang til at køre rundt i det nordlige Mexico. Koderne som vi har til ''18 Wheels of Steel Haulin''' kan findes her: http://www.snyd.dk/snydekoder/18-whe...haulin-pc.html De er identiske med koderne til American Long Haul(Udover at det ser ud til at der også er lidt flere koder til American Long Haul). Når jeg på et tidspunkt har tid til det, vil jeg sætte koder til American Long Haul ind i indekset Indtil da, har vi dem som jeg linkede dig til.
|
| Skulderklap til Taizun af: | HUDYxD (29-10-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:33.

er der nogen der kan nogle kode til wheels of steel armerican long haul til 
haha ej xD

Indtil da, har vi dem som jeg linkede dig til.

Linear Mode