|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
[INDEKS] mangler snydekoder til ''25 to life'' til PC
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lavet en smule research og det ser ud til at der ikke er nogle direkte koder til det spil du skriver... Derimod er der Hints og Unlockables...
25 To Life Unlockable: Rick Ta Life Get to your car. 25 To Life Unlockable: Officer Williams Get the evidence to Mendoza's car. 25 To Life Unlockable: Kurupt Find Saragosa and kill him. 25 To Life Unlockable: Dazz Serve Shaun some justice. 25 To Life Unlockable: DJ Envy Get to the subway. 25 To Life Unlockable: Tech H9ne Serve Shaun some justice. 25 To Life Unlockable: Bonus Level "Beatdown" You must finish all 12 missions & mission objectives. 25 To Life Unlockable: Freeze's Starting Outfit Get to your car. 25 To Life Unlockable: Bank Robbing Outfit Escape to your getaway car. 25 To Life Unlockable: Shaun's Getaway Digs Trap Shaun in subway train. 25 To Life Hint: Prison Presents On the Prison level, you can go in empty rooms and cells to get extra ammo and medical packs. Jeg kigger stadig rundt over nettet og jeg skal nok skrive i denne tråd hvis jeg finder nogle... |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:53.

Linear Mode