|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Pet
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2009
![]()
|
jeg ville helt vildt gerne have penge-koden til pet... alle ved at man ikke må bruge kode på pet, men sååå syndes jeg at det er for dumt at nåår man søger på KODE TIL PET at i såå kommer frem og inden man går ind på jeres side står der kode til pet, men nåår man såå kommer ind og har fået en profil såå siger i at man ikke må få koden.... det syndes jeg er for åndsvagt, det gør at mange folk sletter deres profil
![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du søger efter snydekoder til Pet Society, vil resultaterne på Google også vise indlæg fra forummet.
Et forum er ikke forbeholdt indlæg med Snydekoder, men også mange andre emner. Det indlæg man finder på Google, når man søger ''Kode til Pet'', er blevet lukket, pga. at benyttelse af denne snydefunktion er brud på vor regler, samt det omtalte spils regelsæt. Derfor må du, og alle andre ikke få koden eller vejledning til hvordan man snyder i spillet her på Snyd.dk. Hvis du vil finde koder som vi har gennemgået for fejl, og som ikke bryder nogen regler, skal du benytte dig af indekset på Snydekoder hos Snyd.dk - Koder til spil PS3, PC, Xbox 360, Wii, PS2, og ikke Forummet. Må ærligt indrømme at jeg aldrig før har oplevet at nogen kommer ind og søger efter en kode, og så sletter deres profil igen fordi de ikke kunne få den. Snyd.dk er ikke til for blot EN KODES skyld, men hundredevis af koder, samt hjælp til en masse forskellige emner. Derudover er du ikke bundet til at modtage nyhedsbreve fra Snyd.dk, så der er i bund og grund ingen grund til at slette sin profil igen. Men det er selvfølgelig op til brugeren selv. Derudover er det også åbenlyst at en så åben side som Snyd.dk ikke går ind for at vejlede brugere til hvordan man benytter sig af snydekoder og programmer, i spil som foregår over nettet, da man så får en hurtig og ekstrem fordel over andre spillere, som måske har brugt langt over dobbelt så lang tid på spillet, end snyderen har. Snyd i spil der foregår over nettet, er som en hovedregel her på Snyd.dk ikke tilladt at snakke om. I visse tilfælde fraviges der dog fra denne regel, hvis det omtalte spils skabere selv har tilladt snyd i det. Jeg låser tråden.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:17.

Linear Mode