|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
heej jeg mangler en snydekode
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
jeg mangler en snydekode til rollercoaster tycoon2 er der nogen der kender en eller flere meget gerne en snydekode om at få flere penge eller en kode hvor alle er glade og ingen kaster op eller ingentig koster penge skriv hurtigst muligt jeg beder dig
spillet er til en ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Tip: Flere snyekoder
Du kan have mere end én person med samme navn ved at ændre store og små bogstaver i navnets bokstaver. Eksempel: Der kan være fire "Chris Sawyers" i din park, hvis man er opkaldt "Chris Sawyer", og de andre "Chris Sawyer", "Chris Sawyer", og "Chris Sawyer". Flere Øgenavne Omdøbe dine gæster for nogle mere n malm Øgenavne Omdøbe dine gæster til nogle flere ikke-nonsens bemærkninger. Andy Hine - siger volapyk ting efter at komme ud af en tur. David Ellis - siger volapyk, før det bliver på en tur. John Mace - Indtast John Mace som en patrons (en hjælper/beskytter) navn, og han vil betale det dobbelte for alting. Snydekode liste: Omdøb en gæst med det navn som anført nedenfor for at få det ønskede resultat. * Chris Sawyer - Vil tage billeder af dine forlystelser * Simon Foster - vil male billeder af dine forlystelser * Melanie Advar - Øger gæsten til helt tilfreds * Katie Brayshaw - Vil bølge til alle hun møder * John Wardley - Siger "Wow!" når han ser (eller er på) en god roller coaster * Damon Hill - racer omkring dobbelt så hurtigt på Go Karts * Michael Schumacher - Virker det samme som Damon Hill, men lidt hurtigere (og NEJ du kan ikke race Damon og Michael! på sammetid) * Mr. Bean - vil køre meget langsomt på Go Karts Tip: Hæv og lavere At hæve din sceneri bare trykke på SKIFT-tasten, og du bør være i stand til at trække dine sceneri op eller ned. Tip: Money Making Technique (penge maskine teknikken) Hæve priserne på alle de forlystelser i din park til deres begejstring rating (måler). For eksempel, hvis spændingen rating er på 8,27, du skal betale dem $ 8,30. (rund op) Gæster vil aldrig tro at du den er for dyrt. BEMÆRK: Dette trick vil ikke virke for visse forlystelser såsom biografer eller radiobiler, så du skal enten nedrive dem eller sænke omkostningerne med ca. 10-50 cents. Sørg for at alle dine forlystelser er blevet prismålt denne måde eller gæster vil kun gå for at køre. Tip: Hold menneskene i parkerne Hvis du sætter et skilt med teksten "no entry" (kom ikke ind), på den anden side af indgangen vil ingen mennesker komme ud, men folk kan komme ind i parken.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 02-09-09 kl 08:41. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:15.

spillet er til en 

Linear Mode