|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
Seafight
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Guest
|
Seafight trænger til at blive undergravet af cheatkoder.
Det game tjener mange penge på unges behov for at købe sig til tingene. Man kan i det game kun købe sig til de perler som man kun kan bruge til at købe de fede ting..Spiller man det game uden at bruge penge kommer man aldrig nogen vegne.. Derudover er de meget alvorlige med at man ikke skriver ting på forum der nævner seafight negativt, gør man det alligevel bliver det fjernet. Man skulle jo nødig fjerne deres mulighed for at tjene fedt på unges behov.. Seafight opfordre de unge til at angive hinanden hvis der er nogen der ikke opføre sig som de skal efter seafights foreskrifter, du får ligefrem et stort TAK og en særlig hilsen fra Bigpoint, hvis du stikker en af dine medspillere.. Alt ekstra udstyr af den fede slags, koster perler og perlerne kan du kun få hvis du køber dem. 90 euro får du 89000 perler. Men en af de fede kanoner koster 7500 perler og med kanonkugler, mandskab, rom, frugter,pistoler, sabler, udkigsposter til 20000 perler osv osv som de alle mister hvis man bliver ramt, så løber det stærkt.. Så 90 euro som jo altså er 90 x 7 for at få det i danske kroner, er ingenting i det game.! Seafight har lavet det så smart at har du tastet dit visa-dankort ind en gang, skal du kun taste de 3 cifre på bagsiden for at få flere perler. Det giver dig mulighed for at gøre det meget hurtigt og hvem tænker over at du nu lige igen har fyret 90 euro afsted til faktisk ingenting.. Så jo hvis nogen kan finde koder der kan undergrave det game, så ville det bare være kanont. ![]() ![]() |
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Først og fremmest, vil jeg lige sige...
Alle bowserspil, har HELT SIKKERT forbud mod koder (kan ikke lade sig gøre da, det er spilservere der er hostet på nogle store maskner hos spiludviklere, og derfor ikke kan komme ind i databaserne) samt at ALT Script, Plug-ins og Bots er stengt forbudt. ![]() Grunden jeg siger det er at jeg også "arbejder" for et bowserspil. (Hint: Se min underskriftbilled. )Det andet jeg vil sige: Ihverfald vil jeg slette de tråde som som linker til sider som giver fordele end det spiludgiveren tilbyder. (Især til Travian) ![]()
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2010
![]()
|
hejsa alle, jeg søger koder til seafight og noget hjælp til hvordan man aktivere koderne til spillet, jeg håber nogle vil hjælpe mig med koder da spillet er mega dyrt og spille specielt når man ikke har rumpeten fuld af penge til perler derinde
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seafight er et browser spil hvor der er flere mennesker der spiller sammen og imod. Hvis du ikke lige læste min indlæg ovenover bedes du gøre det nu.
Da det ikke er tilladt at snyde i browser spil (imod spilleregler) lukkes tråden.
|
![]() |
| Tags |
| seafight |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:03.

Det game tjener mange penge på unges behov for at købe sig til tingene. Man kan i det game kun købe sig til de perler som man kun kan bruge til at købe de fede ting..

Linear Mode