|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
counter strike i stykker HJÆLP!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
![]()
|
hej i mit counter strike condition cero er jeg kommet til at trykke i options at min skærm skulle være større en den er og når jeg åbner den nu står der bare cannot display this video mode så en der har en ide hvad jeg kan gøre har prøvet at gen instalere
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
Sted: Nordsjælland
Alder: 18
![]()
|
i Steam menuen med dine spil:
Hvis Steam på dansk: Højreklik på CS:CZ > Egenskaber > Indstil Startindstillinger ----- Hvis Steam på engelsk: Højreklik på CS:CZ > Properties > Set launch options derefter skriver du bare: -w 1024 -h 768 i den boks der så kommer frem, så burde du være i stand til at ændre indstillingerne igen, til det du vil have. Når du så er færdig, skal du bare slette "-w 1024 -h 768" igen så den ikke forbliver i et vindue på 1024 x 768 Håber det vil hjælpe ![]() |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 3 brugere til ACedo |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:02.

Linear Mode