|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
søger snyde kode til sims3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hjælp hjælp :S
søger snyde kode som virker til The Sims 3, jeg har Vista og havde hørt den kode som man anvender til sims 2, men på min HP bærbar virker dette ikke... nogen Idéer til havd jeg kan gøre??? eller andre koder!! På forhånd tak... |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
her er koder !
![]() ellers inden du begynder at søg her så tjek The Sims 3 – PC | Snyd.dk Snydekoder, Spil koder, Cheats, Tips & Tricks Snydekoderne: CTRL+Shift+C koder Mens du spiller, kan du trykke på CTRL+Shift+C for at åbne konsollen. Indtast derefter koden du vil bruge testingcheatsenabled true -- Her kan du aktivere at du tester snydekoder. Fx. kan du SHIFT+klikke på en simmer eller fx. en postkasse help -- Viser alle mulige kommandoer. moveobjects on/off -- Med denne på On, kan du flytte alle de ting du vil, incl. Sims i din Buy/Build mode. kaching -- Mens du står på en grund vil du få $1,000. motherlode -- Mens du står på en grund vil du få $50,000. fullscreen on/off -- skift mellem fullscreen og windowed mode. unlockOutfits on/off -- Åbner for tøj/sæt i CAS (Create a Sim) mode. Dette skal aktiveres inden du går ind i CAS. fadeObjects [on/off] -- Med denne vil genstande fade ind eller ud som kameraret kommer tættere på. slowMotionViz <level> -- Spil spillet i slow motion. Valgfri værdi, 0 = normal hastighed pg 8 = langsomste hastighed. hideHeadlineEffects [on/off] -- Gemmer alle meters og effekter i spillet, som eksempelvis plumbbob og skill meter. disableSnappingToSlotsOnAlt [on/off] -- Hvis denne sættes til On, vil genstande ikke “snappe” til områder mens du holder Alt nede. constrainFloorElevation [true/false] -- Tillader dig at ændre niveauet på terrænet selvom der er genstand på. enableLlamas [on/off] -- Giver en besked der siger, “Llamas enabled.” -- Effekten er ukendt. resetSim <fi rstname> <lastname> -- Resetter din Sim med neutralt motic, ingen moodlets, og teleporter din Simmer hjem fps on/off -- Viser dine Frame per Second i højre top af vinduet. quit -- Du quitter spillet hurtigt jokePlease -- Retunere en joke. Fjernelse af censur For at fjerne spillets censur, når simmerne bader eller lign., skal du downloade en fil. Inden download skal du huske at tage en backup af filen Shaders_Win32, som befinder sig i C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin. Download dernæst denne fil, Censor Remover, åben mappen, kopier filen Shaders_Win32 og erstat den med den nuværende Shaders_Win32 i mappen C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin. Censuren er nu deaktiveret. Indsendt af Line -- Til dem der ikke kan åbne konsollen med CTRL+SHIFT+C: Til dem af jer der har problemer med at få konsolen frem når i trykker ctrl+shift+c er her en mulig løsning. Jeg havde nemlig også selv problemet (virker både på sims 2 og sims 3). Jeg fandt ud af at problemet bestod i at jeg har en HP computer som kører med Vista. Problemet var at med HP følger et lille program der hedder HP Health Check, og genvejstasten for at få den frem er Ctrl+Shift+C (som jo også er den du skal bruge i Sims for at få chatboksen frem). Løsning på problemet: 1. Gå ind i Start. 2. Søg på “HP Health Check” 3. Højreklik på den. 4. Gå ned under Egenskaber. 5. Under fanen “Genvej” 6. Ændre “Genvejstast”. 7. Tryk Anvend og derefter OK Og så skulle problemet være løst -- læs mere under kommentaren herunder til Sims 3 ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Snydekoderne:
CTRL+Shift+C koder Mens du spiller, kan du trykke på CTRL+Shift+C for at åbne konsollen. Indtast derefter koden du vil bruge testingcheatsenabled true -- Her kan du aktivere at du tester snydekoder. Fx. kan du SHIFT+klikke på en simmer eller fx. en postkasse help -- Viser alle mulige kommandoer. moveobjects on/off -- Med denne på On, kan du flytte alle de ting du vil, incl. Sims i din Buy/Build mode. kaching -- Mens du står på en grund vil du få $1,000. motherlode -- Mens du står på en grund vil du få $50,000. fullscreen on/off -- skift mellem fullscreen og windowed mode. unlockOutfits on/off -- Åbner for tøj/sæt i CAS (Create a Sim) mode. Dette skal aktiveres inden du går ind i CAS. fadeObjects [on/off] -- Med denne vil genstande fade ind eller ud som kameraret kommer tættere på. slowMotionViz <level> -- Spil spillet i slow motion. Valgfri værdi, 0 = normal hastighed pg 8 = langsomste hastighed. hideHeadlineEffects [on/off] -- Gemmer alle meters og effekter i spillet, som eksempelvis plumbbob og skill meter. disableSnappingToSlotsOnAlt [on/off] -- Hvis denne sættes til On, vil genstande ikke “snappe” til områder mens du holder Alt nede. constrainFloorElevation [true/false] -- Tillader dig at ændre niveauet på terrænet selvom der er genstand på. enableLlamas [on/off] -- Giver en besked der siger, “Llamas enabled.” -- Effekten er ukendt. resetSim <fi rstname> <lastname> -- Resetter din Sim med neutralt motic, ingen moodlets, og teleporter din Simmer hjem fps on/off -- Viser dine Frame per Second i højre top af vinduet. quit -- Du quitter spillet hurtigt jokePlease -- Retunere en joke. Fjernelse af censur For at fjerne spillets censur, når simmerne bader eller lign., skal du downloade en fil. Inden download skal du huske at tage en backup af filen Shaders_Win32, som befinder sig i C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin. Download dernæst denne fil, Censor Remover, åben mappen, kopier filen Shaders_Win32 og erstat den med den nuværende Shaders_Win32 i mappen C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin. Censuren er nu deaktiveret. Indsendt af Line -- Til dem der ikke kan åbne konsollen med CTRL+SHIFT+C: Til dem af jer der har problemer med at få konsolen frem når i trykker ctrl+shift+c er her en mulig løsning. Jeg havde nemlig også selv problemet (virker både på sims 2 og sims 3). Jeg fandt ud af at problemet bestod i at jeg har en HP computer som kører med Vista. Problemet var at med HP følger et lille program der hedder HP Health Check, og genvejstasten for at få den frem er Ctrl+Shift+C (som jo også er den du skal bruge i Sims for at få chatboksen frem). Løsning på problemet: 1. Gå ind i Start. 2. Søg på “HP Health Check” 3. Højreklik på den. 4. Gå ned under Egenskaber. 5. Under fanen “Genvej” 6. Ændre “Genvejstast”. 7. Tryk Anvend og derefter OK Og så skulle problemet være løst søg lidt næste gang! |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:00.

Linear Mode