|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Jeg søger en snydekode Hvis du mangler en specifik snydekode, walkthrough eller tips til et spil, kan du spørge her. Bemærk: Du SKAL angive hvilken spillekonsol du savner koder til. |
PCM 09 - Pro Cycling Manager 09
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink)
|
|||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
hej jeg søger nu koder til Pro Cycling Manager 09,
spillet er til pc ![]() og er et siumulations spil hvor du styre et af de kendte hold , eller vælger et mindre populært hold eller laver dit EGET Team ! søger koder! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
ja kender det har det selv men det var fra 2004 men sagen er spillet fra 2009,
de eneste koder fra Snyd.dk: "Få 10 i alle manager skills Du kan lave en power manager med max i alle skills. Lav en ny karriere og skriv navnet med småt: freire som efternavn. Du skulle derefter få 10 i alle dine skills. Du kan skrive hvad du har lyst til i de andre bokse. Blot efternavnet er som beskrevet her." desværre men de har ikke ikke flere ![]() |
|
|
|
| Skulderklap til iJonas af: | PCM09 (28-07-09) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
det er virkeligt svært at finde koder til pcm dem der er blandt de nye jeg fik de lige da det kom ud på spil og jeg har ikke fundet koder til det men man skal angribemed halvtreds kilometer tilbage med dem der ikke er sprintere deres krafter skal man spare foreksempel (Mark Cavendish, juan haedoeller tom bonnen
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Så længe du ikke spiller online kan du jo skaffe en mod eller trainer.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
LinkBacks (?)
LinkBack til denne Tråd: http://www.snyd.dk/forum/jeg-soger-en-snydekode/1589-pcm-09-pro-cycling-manager-09-a.html
|
||||
| Skrevet af | For | Type | Dato | |
| Forum omkring Computerspil, Snydekoder samt Tips & Tricks i Spil | Denne tråd | Refback | 01-08-09 23:23 | |
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:37.

Linear Mode